کد خبر : 1956260 | 18 مرداد 1402 ساعت 22:39 | 194.4K بازدید | 159 دیدگاه

او حتی داور را هم فریب داد

تقلب بزرگ لیونل مسی لو رفت! (عکس)

یک ویدیوی کوتاه از لحظه زدن ضربه آزاد منجر به گل مسی مقابل دالاس نشان می دهد که او بدون اینکه داور متوجه شود یک تقلب ریز انجام می‌دهد.

تقلب بزرگ لیونل مسی لو رفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در دقیقه 85 بازی با دالاس گل تساوی اینترمیامی را به ثمر رسانده و کار را به ضربات پنالتی کشید؛ جایی که تیمش موفق شد با نتیجه 5-3 پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی لیگز کاپ صعود کند.

1907389

در فیلم جدیدی که لحظاتی قبل از زدن ضربه آزاد لیونل مسی را به تصویر کشیده، فوق ستاره آرژانتینی در حال تغییر زاویه توپ دیده می‌شود. او این کار را در حالی انجام می‌دهد که داور پشتش به صحنه بوده و در حال تنظیم دیواره دفاعی تیم دالاس است.

ویدئو: 307044

لیونل مسی با مهارت خاصی این تقلب منجر به گل را انجام می‌دهد و طی 5 مرحله توپ را به مرکز دروازه نزدیک تر می‌کند تا در شرایط و زاویه‌ای بسیار بهتر ضربه خود را به روانه دروازه کند؛ ضربه ای که با عبور از دیواره دفاعی حریف وارد دروازه شده و کار را به تساوی کشاند.

این هفتمین گل لیونل مسی بود که به نوعی با تقلب ریز او به ثمر رسید و واکنش‌های متفاوتی از سوی هواداران به همراه داشت. این کلیپ به وضوح نشان می دهد که حتی بزرگترین ستاره‌های جهان نیز گاهی برای عملکرد بهتر دست به تقلب می‌زنند.

1907394

یکی از کاربران با اشاره به این حرکت مسی نوشته است: "در جست و جوی زاویه مناسب! یک روش تقلب جدید!"

کاربر دیگری نوشت: "این کاری است که دیگران هم انجام می‌دهند. به طور کلی فکر می‌کنم همه بازیکنان در فوتبال تقلب می‌کنند."

یکی دیگر از کابران با محکوم کردن حرکت مسی نوشت: "این تقلب محض است. او این کار را در حالی انجام داد که داور حواسش نبود."

کاربر دیگری با قبول اینکه مسی تقلب کرده نوشت: "این عادی است، باید در فوتبال از این کارها بکنید!"

دیدگاه‌ها