کد خبر : 1956269 | 18 مرداد 1402 ساعت 23:16 | 7.2K بازدید | 18 دیدگاه

بازی هم نکنم دوست دارم پرپسولیس ببرد

پورعلی گنجی: بابت سه‌گانه یک قران پاداش نگرفتیم

مدافع پرسپولیس می‌گوید به جای میزبانی بدون تماشاگر بهتر است به شهرستانی بروند که بتوانند از هواداران‌شان بهره ببرند.

پورعلی گنجی: بابت سه‌گانه یک قران پاداش نگرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس پس از بازی مقابل آلومینیوم گفت: خداراشکر که سه امتیاز بازی را گرفتیم. حیف که هواداران‌مان کنارمان نیستند و انگیزه‌ای برای بازی کردن نیست. انشاالله با هواداران‌مان بازی کنیم و ببریم.

او در مورد وضعیت تیم بیان کرد: کسی که از درون خبر دارد، می‌داند که وضعیت خوب نیست. امیدوارم به پرسپولیس و استقلال که تیم‌های مردمی هستند کمک بشود‌. از پاداش‌های پارسال‌مان چیزی نگرفتیم در صورتی که سه تا قهرمانی آوردیم. قهرمانی راحت نیست و ما یک قِران هم پاداش نگرفتیم. از امسال‌مان هم چیزی نگرفتیم.

ویدئو: 307318

او در مورد بازی کنار حسین کنعانی گفت: پرسپولیس متکی به بازیکن نیست. حسین و گولسیانی بازیکنان خوبی هستند. فرشاد فرجی و علی نعمتی هم که می‌توانند دفاع وسط بازی کنند، همه در کنار هم تیم خوبی تشکیل داده‌ایم‌. همه با کیفیت هستند‌. چه بازی کنم چه نکنم، به جان عزیزم دوست دارم پرسپولیس ببرد.

مدافع سرخ‌ها در مورد بیرانوند گفت: علیرضا پسر فوق العاده و بیستی است. مطمئنا چنین تصمیمی نمی‌گرفت که به استقلال برود. وقتی پشت ماست دل‌مان قرص است و امروز هم یک توپ خوب درآورد و سه امتیاز بازی را گرفتیم.

پورعلی‌گنجی در پایان گفت: سرمایه استقلال و پرسپولیس هوادارانش است و اگر هوادار نداشته باشیم چیزی نداریم. این دو تیم باید پر از امکانات باشند. اگر قرار است اینجا بدون تماشاگر باشیم بهتر است مشهد یا جایی برویم که هوادار داشته باشیم.

دیدگاه‌ها