کد خبر : 1956314 | 19 مرداد 1402 ساعت 01:10 | 37.8K بازدید | 14 دیدگاه

فروش سهام استودیوی باشگاه برای ثبت قراردادهای جدید!

آلمانی‌ها مشکل بزرگ بارسا را حل می کنند

باشگاه بارسلونا برای حل مشکلات مالی خود امروز یک قرارداد مهم را نهایی خواهد کرد.

آلمانی‌ها مشکل بزرگ بارسا را حل می کنند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در تلاش است تا امروز قرارداد واگذاری بخشی از سهام استودیو بارسا را به مبلغ 60 میلیون یورو به یک شرکت سرمایه گذاری آلمانی واگذار کند. موندو دپورتیوو به نقل از منابع معتبر خود این خبر را اعلام و تاکید کرد که طرفین قرارداد در حال مذاکره روی جزئیات هستند. در صورتی که این معامله صورت بگیرد مشکل بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید نیز رفع خواهد شد.

به گزارش این نشریه اسپانیایی، استودیو بارسا یک بخش پیشرفته با قابلیت بالا برای سرمایه گذاری است و صندوق سرمایه گذاری آلمانی از هفته ها پیش تلاش برای خرید بخشی از سهام آن را آغاز کرده است.

نحوه تقسیم بندی این 60 میلیون نیز مشخص شده است؛ 30 میلیون برای 8 درصد از سهام استودیو بارسا توسط Orpheus Media و 30 میلیون دیگر برای 8 درصد دیگر از سهام استودیو بارسا توسط Socios.com. به این ترتیب هر دو شرکت که در ابتدا هر کدام 24.5 درصد را خریداری کرده بودند، صاحب 16.5 درصد از سهام خواهند بود.

قرار است باشگاه بارسلونا خبر توافق نهایی را تا پایان امروز (پنجشنبه) رسما اعلام کند. این می تواند خبر خوشحال کننده ای برای بازیکنانی باشد که هنوز موفق به ثبت قراردادشان با کاتالان ها نشده اند.

ثبت قرارداد جدید گاوی، رونالدو آرائوخو، سرخی روبرتو، ایناکی پنیا، مارکوس آلونسو و عبدالصمد الزلزولی و قرارداد سه خرید این فصل به نام های ایلکای گوندوگان، اوریل رومئو و اینیگو مارتینز همگی منوط به حل مشکل مالی بارسلوناست که قرارداد فوق می تواند آن را عملی کند.

دیدگاه‌ها