کد خبر : 1956321 | 19 مرداد 1402 ساعت 09:00 | 40K بازدید | 40 دیدگاه

جشن ستاره‌های سرخ با پیراهن جدید (عکس)

پرسپولیس یک نام خاص در فوتبال ایران است، حتی رقبای باشگاهی نیز احتمالا این موضوع را تصدیق می‌کنند.

جشن ستاره‌های سرخ با پیراهن جدید (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، رونمایی از کیت پرسپولیس اگرچه در مراسم خاصی انجام نشد اما به شدت موردتوجه هواداران این تیم قرار گرفت و احتمالا دلیل آن به کارگیری نمادهای ملی در طراحی این پیراهن بود.

در پایین و پشت پیراهن نماد درفش کاویانی گنجانده شده که به عنوان پرچم ایران باستان در دوره ساسانیان شناخته می‌شود و نشانه‌هایی مبنی بر موجودیت آن در دوران هخامنشیان نیز وجود دارد.

همچنین لوتوس، نام پارسه با خط میخی و سایر نشانه‌ها باعث شدند تا این طرح مفهومی موردتوجه باشد.

نکته جالب اینکه احتمالا استقبال هواداران پرسپولیس از این طرح به حدی زیاد بود که این باشگاه در بیانیه رسمی اعلام کرد به زودی شرایط فروش پیراهن‌های فصل جدید را اعلام خواهد کرد.

1907507
1907508

رنگ قرمز استفاده شده در پیراهن پرسپولیس نیز مورد علاقه هواداران این تیم است تا فعلا کمپانی مجید، رضایت قرمزها را به طور کامل جلب کرده باشد.

پرسپولیس در حالی اولین بازی خود با کیت جدید را با پیروزی پشت سر گذاشت که این باشگاه امیدوار است در بحث درآمدزایی از فروش پیراهن نیز به توفیق برسد و هواداران این تیم هرچند با ارقام بالاتر، پیراهن اورجینال را تهیه کنند. البته شاید هواداران انتظار داشته باشند پیراهن‌های اقتصادی با کیفیت معمولی نیز برای فروش در اختیارشان قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها