کد خبر : 1956374 | 19 مرداد 1402 ساعت 12:10 | 35.3K بازدید | 31 دیدگاه

ترکیب احتمالی صنعت نفت برابر استقلال

عبدالله ویسی با ترکیبی از بازیکنان بومی و البته عراقی تیمش را در دیدار با استقلال روانه میدان می‌کند.

ترکیب احتمالی صنعت نفت برابر استقلال

به گزارش ورزش سه، صنعت نفت پس از اتفاقات معجزه‌وار و حضور عبدالله ویسی در اواخر فصل قبل توانست از سقوط فرار کند و هدایت این تیم از ابتدای لیگ بیست و سوم به این سرمربی خوزستانی سپرده شد. ویسی برای فصل جدید اما رویکرد جدیدی را اتخاذ کرده و سعی داشته تا تیمی متفاوت را راهی مسابقات کند.

او در نخستین هفته از مسابقات باید در خانه و حضور هوادارانش به مصاف استقلال تهران برود، تقابل با جواد نکونام پس از اتفاقات حضورش در فولاد، قطعا انگیزه‌های این سرمربی برای پیروزی را افزایش داده است. ویسی که تیم‌هایش را اکثرا با سیستم ۴-۲-۳-۱ روانه مسابقات می‌کند، احتمالا امروز نیز از همین آرایش برای این مسابقه استفاده کند.

فهد طالب گلر ملی‌پوش عراقی درون دروازه خواهد ایستاد تا در اولین حضورش در لیگ برتر ایران مقابل مهاجمین استقلال چون بابایی، مطهری و یامگا دروازه‌اش را محافظت کند.

میثم تهی‌دست و میثم جبار دو مدافع مرکزی آبادانی‌ها برای این دیدار خواهند بود و در سمت راست خط دفاعی بین حسین سنگر گیر و یوسف وکیا، این مدافع اندیمشکی است که شانس بیشتری دارد و در سمت چپ خط دفاعی نیز فرزین معامله‌گری به میدان می‌رود.

حکیم ناصری و رحیم آلبوغویش دو هافبک دفاعی آبادانی‌ها هستند اگرچه مهدی داغر و صادق صادقی نیز در دسترس عبدالله برای استفاده در طول فصل خواهند بود که با توجه به اینکه صادق صادقی روز گذشته به جمع طلایی‌پوشان‌پیوست، نمی‌تواند در این دیدار به میدان برود.

فاخر تهامی و حسین شنانی دو بازیکن خوزستانی به عنوان دو وینگر تیم ویسی انجام وظیفه خواهند کرد و طالب ریکانی کاپیتان محبوب صنعت نیز به عنوان بازیکن شماره ۱۰ به میدان می‌رود. در نوک‌پیکان خط حمله نیز احمد شریعت‌زادهدمهاجم‌گلزن بومی در ترکیب خواهد بود و البته علی یوسف و یوسف کی‌شمس روی نیمکت هستند تا در موقع لزوم به بازی فراخوانده شوند.

ترکیب احتمالی صنعت نفت به شرح زیر است:

نفت آبادان فهد طالب، میثم تهی‌دست، میثم جبار، یوسف وکیا، فرزین معامله‌گری، حکیم نصاری، رحیم آلبوغویش، طالب ریکانی(کاپیتان)، سید فاخر تهامی، حسین شنانی و احمد شریعت‌زاده.

دیدگاه‌ها