کد خبر : 1956494 | 19 مرداد 1402 ساعت 21:51 | 9.6K بازدید | 4 دیدگاه

ما از سجاد نمی‌خواهیم گل بزند؛

سرآسیایی: تصمیم دکتر حیدری روی چشم ماست!

مربی مس رفسنجان می‌گوید اخراج مهاجمشان تصمیم درستی بوده است.

سرآسیایی: تصمیم دکتر حیدری روی چشم ماست!

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی، مربی مس رفسنجان، پس از بازی با هوادار در کنفرانس خبری گفت: پیش‌بینی این بازی درگیرانه و اکتیو را می‌کردیم. دو تیم هیچ‌ جور حاضر نبودند عقب بکشند. بازی خوبی بود و از بازیکنانمان تشکر می‌کنیم که در این بازی فیزیکی موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند. قطعا شرایط بهتری از تیم هوادار داشتیم. امسال هیچ بازی ساده‌ای وجود نخواهد داشت. اکثرا تیم‌ها از لحاظ مهره‌ای قالبی دارند که بازی‌ها قابل پیشبینی نیست. از بچه‌هایمان تشکر می‌کنیم و قطعا در ادامه موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شود و نتایج بهتری خواهیم گرفت.

او در مورد داوری و صحنه اخراج سجاد شهباززاده گفت: داور کاملا مسلط به بازی بودند. آقای دکتر حیدری از پس این مسابقه برآمدند. در آن صحنه مشکوک هم، تصمیم دکتر حیدری را روی چشممان می‌گذاریم. صحنه اخراج قطعا درست بود و بعد از اخراج هم شرایط خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم دروازه هوادار را باز کنیم.

مربی مس در مورد شهباززاده بیان کرد: سجاد شهباززاده بازیکنی است که شخصیت فوتبالی و رزومه‌اش کاملا مشخص است و اینکه یک‌ سال در استقلال به دلیل شرایطی که بوده کمتر بازی کرده، ولی از سجاد شهباززاده دور نیست. او می‌تواند در ادامه فصل کمک بزرگی به ما کند. ما اصلا از سجاد نمی‌خواهیم گل بزند! او در پازل تاکتیکی آقای الهامی می‌تواند کمک‌کننده بزرگی باشد که به دروازه حریف نزدیک بشویم.

ویدئو: 307402

او در مورد ناراحتی حامد لک از سکوها بیان کرد: ما حقیقتا چون روی نیمکت بودیم چیز خاصی نشنیدیم، ولی اگر بازی بدون تماشاگر است، باید بدون تماشاگر باشد. قانون اگر قانون است، اجرا شود. چرا انقدر سکوها پر بود؟ این‌ها تنش ایجاد می‌کند و انعطاف قانون تنش‌زاست.

سرآسیایی راجع به نقل و انتقالاتشان گفت: در رابطه با نقل و انتقالات به چیزی که مدنظر آقای الهامی بوده نزدیکیم. قطعا چند بازیکن دیگر به ما اضافه می‌شود و جا داریم و در بازه زمانی‌ای که داریم تصمیم درستی می‌گیریم.

او در مورد علی عدنان گفت: عدنان از روزی که وارد ایران شده، مسیر رو به پیشرفتش را می‌بینیم و تا در مدل تاکتیکی آقای الهامی جا بگیرد طول می‌کشد، اما این زمان نزدیک است. او جزء کسانی است که به بهبود شرایطش در فوتبال ایران خیلی کمک می‌کند.

دیدگاه‌ها