کد خبر : 1956505 | 19 مرداد 1402 ساعت 22:12 | 44.3K بازدید | 11 دیدگاه

هزار بار هم رکورد بزنم، باز هم همان را می‌گویم

منتقد شماره یک کلین‌شیت پرسپولیسی است!

علیرضا حقیقی معتقد است کلین‌شیت حاصل عملکرد همه اعضای تیم است و دستاوردی برای دروازه‌بان محسوب نمی‌شود.

منتقد شماره یک کلین‌شیت پرسپولیسی است!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی که امروز برای اولین بار در ترکیب هوادار به میدان رفت، پس از تساوی برابر مس رفسنجان اظهار داشت: بازی اصلا خوب نبود و کل بازی تنها ۲-۳ صحنه داشت. البته فکر می‌کنم طبیعی بود. اوایل لیگ است و هنوز تیم‌ها در حالت بدنسازی هستند، اما امیدوارم هفته به هفته بتوانیم بهتر بازی کنیم.

او در خصوص حضور در هوادار عنوان کرد: خدا را شکر. در خدمت تیم هوادار هستیم و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی برایشان داشته باشم.

حقیقی درباره واکنش‌هایی که روی موقعیت‌های حریف داشت، گفت: وظیفه ما همین است. باید کار را به این شکل دربیاوریم. وظیفه‌مان است و امیدوارم تا آخر فصل بتوانم همین روند را ادامه بدهم.

ویدئو: 307425

هنوز هم همین است. هزار تا هم کلین‌شیت بکنم باز هم می‌گویم کلین‌شیت یک کار تیمی است. امروز هم اگر کلین‌شیتی صورت گرفته، ماحصل کار تیمی بوده است.

او درباره تنشی که بین حامد لک و سکوها وجود داشت، عنوان کرد: اینها جزء حواشی فوتبال است و همه جای دنیای هم وجود دارد. حامد هم از کوره در رفته بود و من هم رفتم و او را آرام کردم تا زودتر به بازی برگردیم.

حقیقی در پیش‌بینی شرایط هوادار در فصل جدید گفت: الان خیلی زود است. نظر شخصی من این است که باید بازی به بازی به عملکرد هوادار نگاه کنیم. به هر حال فکر می‌کنم بازیکنان زیادی به تیم اضافه شده‌اند و زمان می‌برد تا هماهنگ شویم و ببینیم عملکردمان در طول فصل چطور است.

او در پاسخ به اینکه چقدر به بازگشت به تیم ملی امیدوار است، گفت: من بارها گفته‌ام که همیشه امید دارم. نه تنها من، بلکه هر فوتبالیستی که در خارج یا داخل ایران بازی می‌کند، آرزو دارد برای تیم ملی مملکتش بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و مثل همیشه همه تلاشم را در زمین می‌کنم؛ الباقی دست خدا و سپس کادرفنی تیم ملی است.

دیدگاه‌ها