کد خبر : 1956510 | 19 مرداد 1402 ساعت 22:16 | 187.2K بازدید | 101 دیدگاه

خنجر کین در قلب بایرن: پیشنهاد بهتر رسید!

پیشنهاد بهتری به دست هری کین، ستاره انگلیسی، رسیده که باعث تردید او برای پیوستن به بایرن مونیخ شده است.

خنجر کین در قلب بایرن: پیشنهاد بهتر رسید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ از مدت‌ها قبل برای جذب کین با مدیران تاتنهام وارد مذاکره شده بود و تلاش برای به خدمت گرفتن او ادامه داشت. 

آنها سه پیشنهاد متفاوت برای جذب این بازیکن به تاتنهام ارائه کردند که هر سه با پاسخ منفی این باشگاه روبرو شد تا آنها را وادار کند که پیشنهادی 115 میلیون یورویی را مطرح کنند. 

این پیشنهاد چهارم بالاخره مورد قبول مدیران تاتنهام قرار گرفت و آنها پذیرفتند که این ستاره انگلیسی تیمشان را با این مبلغ به بایرن واگذار کنند تا توماس توخل در آستانه رسیدن به خواسته‌اش قرار بگیرد. 

اما حالا روزنامه آلمانی بیلد خبر داده که باشگاهی که هنوز هویت و نام آن مشخص نیست وارد میدان شده و پیشنهادی را به کین ارائه کرده که ممکن است باعث انصراف او از پیوستن به بایرن مونیخ و ادامه حضورش در تاتنهام تا پایان فصل شود. 

1907036

قرارداد این کاپیتان تیم ملی انگلیس در پایان فصل آینده با باشگاه تاتنهام به اتمام خواهد رسید و ظاهرا این باشگاه جدید به او وعده داده که اگر به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمش شود، دستمزد قابل توجهی را به او پرداخت خواهد کرد و همین وعده او را وسوسه کرده است. 

اگر این بازیکن بخواهد تا پایان فصل آینده در تاتنهام بماند، گزینه‌های زیادی را در اختیار خواهد داشت که می‌تواند به او برای انتخاب بهتر کمک کند. پیشنهاد فعلی بایرن مونیخ به او دستمزد سالانه بیش از 20 میلیون یورویی است و این یعنی پیشنهادی که به او رسیده بیشتر از این مبلغ و در نتیجه بسیار هنگفت است و همین کین را در پیوستن به بایرن در این پنجره نقل و انتقالات دچار تردید بسیاری کرده است.

دیدگاه‌ها