کد خبر : 1956527 | 19 مرداد 1402 ساعت 23:53 | 31.1K بازدید | 24 دیدگاه

پیراهن لیورپول در کنسرت معرفی شد (عکس)

سومین پیراهن باشگاه لیورپول با استفاده از یک خلاقیت جالب رونمایی شده است.

پیراهن لیورپول در کنسرت معرفی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول به صورت رسمی از لباس سوم فصل 24-2023 رونمایی کرد و آلیسون بکر، دومینیک سوبوسلای و میسی بو کارنز در یک حرکت خلاقانه هواداران را شگفت‌زده کردند.

رونمایی زنده از لباس جدید در رویداد تاریخی Eventim Olympia در لیورپول با همکاری Boss Nights برگزار شد که صدها نفر از هواداران لیورپول را به یک کنسرت دعوت کرد.

1907863

با این حال، این کنسرت یک اتفاق جالب برای هواداران لیورپول داشت، چراکه پیراهن سوم باشگاه به صورت زنده و منحصراً برای حاضران در این کنسرت رونمایی شد.

ابتدا آلیسون بکر همراه یک گیتار روی صحنه تماشاگران این کنسرت را شگفت زده کرد و سپس سوبوسلای و میسی بو کارنز روی صحنه به او پیوستند.

با نگاهی دقیق‌تر به این لباس مشخص است که از یک الگوی مواج بنفش با سرآستین مشکی بهره می‌برد که روی قسمت ترقوه و همین‌طور خطوط جانبی پیراهن هم رنگ مشکی استفاده شده است.

1907862

شورت این لباس رنگ مشکی استفاده شده روی پیراهن است و جوراب‌های بنفش موج دار آن را کامل می‌کنند. لیورپول آخرین بار در فصل 2018/19 پیراهن بنفش پوشیده بود.

پیراهن سوم لیورپول طرحی است که بعید به نظر می‌رسد اغلب در مسابقات رسمی شاهد آن باشیم، اما با این وجود با استقبال زیادی از سوی هواداران مواجه شده است.

دیدگاه‌ها