کد خبر : 1956688 | 20 مرداد 1402 ساعت 16:54 | 26.1K بازدید | 39 دیدگاه

تایید شد: هری مگوایر به وستهم می‌رود

دیوید مویس، سرمربی وستهم، در نشست خبری پیش از اولین بازی این تیم در فصل جدید لیگ برتر تایید کرد که منچستریونایتد پیشنهاد وستهم برای انتقال هری مگوایر را پذیرفته است.

تایید شد: هری مگوایر به وستهم می‌رود

به گزارش "ورزش سه"،  وستهم 66 روز بعد از آنکه جام قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا را بالای سر برد باید در فصل جدید لیگ برتر به میدان بود. اولین بازی چکش‌ها فردا در خانه بورنموث برگزار خواهد شد.

دیوید مویس، سرمربی وستهم، در نشست خبری پیش از این مسابقه به یکی از سوالات پرتکرار خبرنگاران پاسخ داد. درحالی‌که در شروع نشست خبری او سوال‌های زیادی درباره احتمال انتقال هری مگوایر از یونایتد به وستهم پرسیده می‌شد مویس پاسخی داد که نشان می‌دهد این انتقال را باید انجام شده دانست.

سرمربی وستهم اشاره کرد که پیشنهادی رسمی برای مگوایر به یونایتد ارسال شده و مورد پذیرش آن باشگاه قرار گرفته است.

1908163

هری مگوایر به وستهم می‌آید؟
ما یک پیشنهاد به منچستریونایتد فرستادیم و این پیشنهاد مورد پذیرش آنها قرار گرفت. ولی تا زمانی که او بازیکن ما نیست من در جایگاهی نیستم که درباره بازیکن تیمهای دیگر صحبت کنم.

لوکاس پاکتا وستهم را ترک می‌کند؟
ما برای او از منچسترسیتی یک پیشنهاد دریافت کردیم ولی مبلغ پیشنهادی به آنچه مد نظر ما بود نزدیک نیست و فاصله زیادی وجود دارد.

نظر دیوید مویس درباره از دست دادن جان‌لوکا اسکاماکا چیست؟
ما از او خیلی خوش‌مان می‌آمد و متاسفیم که نشد او در وستهم ادامه بدهد. ولی جان‌لوکا نمی‌خواست اینجا باشد یعنی نمی‌خواست در انگلیس باشد. وقتی از او خواستیم که دوران بهبود مصدومیتش را اینجا پشت سر بگذارد او به ایتالیا رفت و تمام مدت آنجا بود.

بازی شنبه مقابل بورنموث
بورنموث همیشه تیم خوبی بوده و خوب بازی کرده به خصوص حالا که آندونی ایرائولا روش فوتبالی جدیدی به این تیم تزریق کرده. بازی در خانه بورنموث همیشه سخت است ولی ما فصل گذشته در آنجا برد خوبی داشتیم و امیدواریم فردا هم کارمان را با یک برد آغاز کنیم.

دیدگاه‌ها