کد خبر : 1956721 | 20 مرداد 1402 ساعت 19:56 | 64.3K بازدید | 28 دیدگاه

هری کین و همسرش بالاخره به مونیخ پرواز کردند

بزرگترین انتقال تابستان اینجا گیر کرده بود! (عکس)

هری کین و همسرش با حضور در فرودگاه استانستد لندن آماده رفتن به مونیخ می‌شوند.

بزرگترین انتقال تابستان اینجا گیر کرده بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هری کین با چند ساعت تاخیر نسبت به زمان از پیش تعیین شده خود را به آلمان خواهند رساند. رسانه‌های این کشور از مدت‌ها پیش خود را آماده استقبال از کاپیتان تیم ملی انگلیس و پوشش بزرگترین انتقال نقل و انتقالات تابستانی کرده‌اند. 

تصاویر منتشر شده جدید هری کین را نشان می‌دهد که در حال رفتن به سمت جتی است که در فرودگاه استانستد لندن پارک شده و آماده رفتن به مونیخ است. کتی، همسر هری کین که یک مربی تناسب اندام است نیز در این عکس کنار او دیده می‌شود. 

به گزارش دیلی میل، کین در تمام طول تابستان مورد توجه بایرن مونیخ قرار داشت. بعد از این که تاتنهام چندین بار پیشنهاد خرید او را رد کرد بالاخره روز گذشته خبر رسید این باشگاه با پیشنهاد 120 میلیون یورویی برای فروش ستاره خود موافقت کرده است. کین در صورت پیوستن به بایرن حدود 500 هزار یورو در هفته درآمد خواهد داشت. 

صبح امروز شایعه‌ای مطرح شد که باشگاه تاتنهام مانع از سفر کین به مونیخ شده است اما چند ساعت بعد این شایعه تکذیب شد و باشگاه انگلیسی اعلام کرد که مشکلی بابت این موضوع ندارد. این شایعه زمانی قوت گرفت که زمان اولیه پرواز کین به مونیخ (10 صبح امروز) تغییر کرد. 

1908227
1908226
1908228

انتشار تصاویر کین و همسرش در حال سوار شدن به هواپیما نشان می‌دهد که او سرانجام به آن چه که می‌خواسته رسیده و به زودی با حضور در آلمان و پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به بایرن مونیخ خواهد پیوست.

دیدگاه‌ها