کد خبر : 1956800 | 21 مرداد 1402 ساعت 08:40 | 74.4K بازدید | 51 دیدگاه

پیام: 250 هزار دلار، امیرحسین: 300 هزار دلار

گران‌ترین رضایت‌نامه‌های فوتبال ایران: خیلی ارزان!

منصور قنبرزاده ادعای مدیرعامل سپاهان و تراکتور در مورد رقم رضایتنامه دو ستاره خود را تائید کرد.

گران‌ترین رضایت‌نامه‌های فوتبال ایران: خیلی ارزان!

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی، ماجرای جدایی قطعی دو ستاره لژیونر فوتبال ایران و انتقال به تراکتور و سپاهان، سروصدای زیادی در فضای رسانه‌ای به وجود آورد. 

برای پیام نیازمند گفته می‌شد که باشگاه پورتیموننزه در ازای یک میلیون یورو حاضر به صدور رضایت نامه این بازیکن شده و در خصوص حسین‌زاده نیز صحبت در مورد 800 هزار دلار به میان آمده بود. 

اما حالا منصور قنبرزاده ادعای رقبای تراکتور و سپاهان را تکذیب و حرف‌های مدیران عامل این دو باشگاه را تائید کرده تا در مجموع رضایتنامه آنها کمی بیشتر از 500 هزار دلار باشد. 

او گفت: سپاهان را هم می‌گفتند آقای پیام نیازمند ۷۰۰-۸۰۰ و حتی تا یک میلیون بود. ما زمانی که خواستیم قرارداد آقای پیام نیازمند را ثبت کنیم، حواله واریز پول به حساب آن باشگاه و TMS را خواستیم و علاوه بر آن از امور بین‌الملل استعلام کردیم که آیا تایید می‌کنید؟ آنها هم کتبا هم تایید کردند و سپس ما قرارداد را ثبت کردیم. بر اساس چیزی که باشگاه سپاهان بارگذاری کرد، ۲۵۰ هزار دلار بود و تایید هم شد. 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: حسین‌زاده هم چیزی نزدیک به ۳۰۰ هزار دلار بود. ما هم حواله‌ را خواستیم و هم TMS را دیدیم و هم تاییدیه امور بین‌الملل را گرفتیم. از طرفی چون در رسانه شائبه‌ای ایجاد شد، از مدیرعامل محترم باشگاه تراکتور هم ذیل حواله و TMS امضا گرفتیم که چنانچه خلاف اینها ثابت شود، به کمیته‌های قضایی فدراسیون گزارش و مشمول تنبیهات انضباطی خواهد شد‌. ما با کسانی که در ارکان فدراسیون مسئولیت دارند، سخت‌گیرانه‌تر برخورد کردیم.

دیدگاه‌ها