کد خبر : 1956848 | 21 مرداد 1402 ساعت 10:59 | 52.6K بازدید | 12 دیدگاه

سرنوشت ستاره جدید بارسا در دست دمبله: لطفا برو!

بارسلونا باید هرچه زودتر تکلیف عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، را مشخص کند تا بتواند قرارداد ایلکای گوندوگان را ثبت کند.

سرنوشت ستاره جدید بارسا در دست دمبله: لطفا برو!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم دمبله برای ترک بارسلونا و توافقش با باشگاه پاری سن ژرمن در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی شوک بزرگی برای این تیم بود. 

مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با او آغاز شده بود و ژاوی در طول این مدت بارها اعلام کرده بود که اعتماد و اعتقاد خاصی به او دارد و امیدوار است که به حضورش در بارسا ادامه دهد. 

با این حال، این بازیکن تصمیم گرفت به کشور محل تولدش برگردد تا بتواند در ترکیب پاری سن ژرمن و تحت هدایت لوئیس انریکه به میدان برود اما این انتقال هنوز به صورت رسمی انجام نشده است. 

دمبله در چند روز اخیر در تمرینات بارسا حضور داشته و این در حالی است که دو طرف تائید کرده‌اند که او به زودی باید راهی پاریس شود و قراردادش را به صورت رسمی با این باشگاه امضا کند اما به نظر می‌رسد که بارسا قصد دارد پیش از آن کمی شرایط را برای او سخت کند. 

1906665

اما طولانی شدن این روند حالا به ضرر بارسا هم شده و این باشگاه که در ثبت قرارداد گوندوگان دچار مشکل شده، نیاز دارد که هرچه زودتر دمبله را به فروش برساند تا بتواند قرارداد این ستاره جدید را به ثبت برساند. 

سقف پرداخت دستمزد و قوانین فرپلی مالی لالیگاست که کار را برای این باشگاه دشوار کرده اما به محض این که جدایی دمبله نهایی و رسمی شود، آنها فضای کافی برای ثبت قرارداد گوندوگان را خواهند داشت.

دیدگاه‌ها