کد خبر : 1956862 | 21 مرداد 1402 ساعت 12:51 | 91.5K بازدید | 146 دیدگاه

بیر ایکی اوچ در مسیر غیرحرفه‌ای؛

اخراج مفت در بازی گران لیگ و محرومیت از پرسپولیس

اقدام غیرحرفه‌ای هافبک عراقی تراکتور تبریز مورد انتقاد طیف گسترده‌ای از هواداران این تیم قرار گرفته است.

اخراج مفت در بازی گران لیگ و محرومیت از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نخستین بازی تراکتور تبریز در فصل بیست و سوم با شکست مقابل سپاهان در اصفهان همراه بود.

شاگردان پاکو خمس در حالی تن به این باخت خارج از خانه دادند که بازیکنان اسم و رسم داری را در نقل و انتقالات به خدمت گرفت.

با این حال عملکرد نامطلوب بازیکنان تراکتور با آمادگی بالای سپاهانی‌ها همراه بود تا شکست سنگین سه بر یک نصیب میهمان تبریزی شود.

باختی که انتقادات تند و تیز هواداران تراکتور را نسبت به عملکرد یکی از محبوب‌ترین‌های این تیم به همراه داشت.

"صفا هادی" هافبک عراقی تراکتور در جریان این بازی دو کارت زرد از داور مسابقه گرفت تا ضمن اخراج از زمین مسابقه در دقیقه 86 بازی با پرسپولیس را هم از دست بدهد.

هادی که به دلیل همراهی هواداران پرشور تبریزی برای تشویق استانبولی با کلید واژه «بیر ایکی اوچ ... تراختور تراختور» آنها را همراهی می‌کرد حالا با انتقادات فراوان هم‌صدایان خود روبروست.

تراکتوری‌ها انتظار بازی خیلی بهتری از صفا هادی در میانه میدان داشتند اما عدم انتقال توپ به خط حمله و درصد بالای پاس‌های اشتباه جزو مواردی است که هواداران تراکتور انتظارش را نداشتند تا هافبک عراقی روزهای سختی را در ابتدای فصل تجربه کند.
هادی تصور می‌کرد در ابتدای بازی با پرسپولیس می‌تواند طرفداران تراکتور را با شعار معروف به وجد بیاورد اما اخراج در بازی با سپاهان باعث محرومیتش در دیدار با پرسپولیس شد.

هافبک تیم ملی عراق حالا در نوک پیکان انتقاد کارشناسان و پیشکسوتان تبریزی قرار گرفته است تا منتظر فرصتی دوباره از کادر فنی برای جبران اشتباه خود باشد.

شاید یک اخراج هادی برای رفتن روی نیمکت تیم کافی باشد تا پاکو خمس از ریکاردو آلوارز به عنوان جانشین همیشگی او در ترکیب تراکتور استفاده کند و دیگر او سرود پرشور تبریزی‌ها را در ورزشگاه یادگار امام تبریز رهبری نکند.

شایان ذکر است دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام تبریز با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها