کد خبر : 1956886 | 21 مرداد 1402 ساعت 13:52 | 42.6K بازدید | 25 دیدگاه

ترنت الکساندر آرنولد:

باختن به رئال راه قهرمانی را به ما نشان داد!

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، معتقد است که بدون شکست نمی‌توان راه درست برای پیروزی را پیدا کرد.

باختن به رئال راه قهرمانی را به ما نشان داد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل گذشته شرایط بسیار سختی را در لیگ برتر انگلیس تجربه کرد و پس از چندین فصل از حضور در کورس قهرمانی جا ماند. 

آنها در مقطعی از فصل در رده‌هایی بسیار دور از چهار تیم صدر جدول قرار داشتند اما در نهایت موفق شدند به جایگاه پنجم دست پیدا کنند و سهمیه حضور در لیگ اروپا را برای فصل آینده به دست آورند. 

الکساندر آرنولد در گفتگو با روزنامه دیلی میل درباره این شرایط سخت اظهار داشت: «شکست بخشی از روند عادی ورزش است. اگر درک نکنید که شکست چه معنایی دارد، تقریبا غیرممکن است که بتوانید موفق شوید. اگر از شکست درس بگیرید، اگر بتوانید بنای درستی روی آن بگذارید، واقعا شکست نیست.

1904264

به همین دلیل است که وقتی من به باخت لیورپول برابر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان در کیف فکر می‌کنم، به آن به چشم یک شکست نگاه نمی‌کنم. ما فقط آماده نبودیم. این شکست ما را برای فصل بعد آماده کرد تا بتوانیم به زمین برویم و قهرمان شویم. بهترین درسی که گرفتیم شکست در آن فینال بود. این باخت به ما یاد داد که چطور باید در دیدارهای بزرگ برنده شویم.»

او درباره انگیزه‌اش برای فصل جدید گفت: «احساسی که دوست دارم فصل را با آن شروع کنم آماده بودن است. آماده از همه جهات. این روحیه و احساسی است که می‌خواهم با آن قدم به فصل جدید بگذارم. باید آماده و هشیار باشم. 

فصل پیش بسیار ضربه خوردیم. در تابستان فرصت فکر کردن به آن را داشتم. دوست دارم مطمئن باشم که می‌توانم بهترین عملکرد ممکن را در فصل جدید داشته باشم و می‌توانم به تیم کمک کنم که بیشترین بازی ممکن را برنده شود و برای قهرمانی در لیگ تلاش کند.»

دیدگاه‌ها