کد خبر : 1956934 | 21 مرداد 1402 ساعت 17:44 | 14.4K بازدید | 10 دیدگاه

پیام احساسی برای کین: لیگ برتر دلتنگ تو می‌شود

دله آلی، هم تیمی سابق هری کین در تاتنهام، به جدایی این بازیکن واکنش نشان داد.

پیام احساسی برای کین: لیگ برتر دلتنگ تو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، انتقال هری کین به بایرن مونیخ صبح روز شنبه رسمی شد و این بازیکن در تمرینات تیم مونیخی حضور پیدا کرد.
انتقال این بازیکن به بایرن مونیخ، از ابتدای نقل و انتقالات صحبت هر روز رسانه‌ها بود.
باشگاه تاتنهام به هیچ وجه حاضر به فروش بهترین گلزن تاریخ تیمش نبود. اما به دلیل عدم تمدید هری کین، درصورتی که این انتقال صورت نمی‌گرفت، کاپیتان تیم ملی انگلیس تابستان سال آینده به طور رایگان از تاتنهام جدا می‌شد.
به همین دلیل، دنیل لوی برای جلوگیری از جدایی رایگان این بازیکن، مذاکرات با بایرن مونیخ را آغاز کرد و بالاخره عصر جمعه، تاتنهام با جدایی کاپیتان تیمش موافقت کرد.
دله آلی، ستاره سابق تیم تاتنهام، در این تیم ظهوری همزمان با هری کین داشت. این بازیکن که انتظار می‌رفت یکی از ستاره‌های فوتبال انگلیس و تاتنهام باشد، به دلیل مشکلات روحی روانی به شدت از دوارن اوج خودش فاصله گرفته است.

1908622

دله آلی با جدایی کین، متنی را برای دوست و هم‌تیمی قدیمی خود منتشر کرد:"یکی از بهترین بازیکنانی که من افتخارش را داشتم در کنار او بازی کنم. برای همه حمایت‌ها و خاطرات قشنگی که به من دادی از تو ممنونم. لیگ برتر دلتنگ تو خواهد شد. برایت آرزوی بهترین‌ها را در تیم جدیدت دارم برادر من."
دله آلی مابین سال‌های 2014 تا 2021 با هری کین در تاتنهام هم بازی بود، این دوبازیکن در طول این سال‌ها 233 بازی در کنار یکدیگر برای تاتنهام انجام دادند.
آلی در حال حاضر از انتقال قرضی خود به اورتون برگشته است و امیدوار است بتواند در فصل جدید شروع دوباره‌ای داشته باشد.

دیدگاه‌ها