کد خبر : 1956962 | 21 مرداد 1402 ساعت 19:44 | 5.4K بازدید | 5 دیدگاه

محبی در جدال تیم‌های محبوب آزمون

مهاجم ایرانی روستوف یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل روبین کازان است.

محبی در جدال تیم‌های محبوب آزمون

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه روستوف آرنا مقابل تیم رده سیزدهمی روبین کازان قرار خواهد گرفت.

محمد محبی که پس از پیوستن به روستوف در دو هفته پیاپی لیگ برتر روسیه مقابل تیم‌های زنیت سنت پترزبورگ و سامارا به عنوان بازیکن تعویضی وارد بازی شده بود، در مسابقه امشب برابر روبین کازان به جمع ۱۱ نفر اصلی رسیده و در خط حمله تیمش به میدان می رود.

1908680

مهاجم فصل گذشته استقلال که بعد از دو حضور تعویضی در رقابت های لیگ برتر روسیه، چهار روز قبل در دیدار جام حذفی برابر اورال جزو نفرات ثابت روستوف بود، امشب هم مقابل روبین کازان از ابتدا حضور دارد که امیدوار به زدن نخستین گل خود در باشگاه روسی است.

روستوف و روبین کازان، تیم‌هایی هستند که سردار آزمون تجربه بازی در آن را دارد و دوران درخشانی در این باشگاه‌ها را سپری کرده ولی حالا یک بازیکن ایرانی دیگر در دوئل این دو تیم به میدان می‌رود.

تیم فوتبال روستوف در سه هفته ابتدایی فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر روسیه یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست داشته و در مسابقه اخیرش در جام حذفی نیز مقابل اورال مغلوب شده که امشب برای بازگشت به روند پیروزی پس از سه بازی ناکامی تلاش می کند.

دیدگاه‌ها