کد خبر : 1956980 | 21 مرداد 1402 ساعت 20:28 | 10.1K بازدید | 23 دیدگاه

نیازمند رهبر جدید طلایی‌پوشان اصفهانی

پیام نیازمند در غیاب محمد کریمی کاپیتان اول طلایی پوشان اصفهانی خواهد بود.

نیازمند رهبر جدید طلایی‌پوشان اصفهانی

به گزارش "ورزش‌سه"، با فیلم‌هایی که روابط عمومی باشگاه سپاهان پس از مصاف برابر تراکتور و پیروزی خیره کننده برابر این تیم منتشر کرد به خوبی می‌شد تشخیص داد که نیازمند رهبری رختکن طلایی‌پوشان اصفهانی را برعهده دارد و سایر بازیکنان روی حرف‌های او حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. البته محمد کریمی که از لیگ هفدهم به صورت متوالی در اردوی سپاهان بوده، کاپیتان اول است و نیازمند به عنوان کاپیتان دوم انجام وظیفه خواهد کرد.

با وجود پیروزی سپاهان مقابل تراکتور اما خبر بد برای مورایس و سپاهانی‌ها مصدومیت کریمی بود که او را در هفته‌های آتی از دسترس کادر فنی خارج کرده است. این موضوع سبب خواهد شد تا نیازمند در بازی‌های آینده بازوبند کاپیتانی را جلوتر از سایر بازیکنان تیم به بازو ببندد و مسئولیت سنگین رهبری تیم بر دوش کاپیتان محبوب طلایی‌پوشان اصفهانی خواهد بود.

1908724

نیازمند در مصاف با تراکتور در آستانه ثبت اولین کلین شیت فصل قرار داشت و اگر مدافعین سپاهان در دقایق پایانی اجازه ضربه زدن به عارف رستمی و سپس کریمی آذر را نمی‌دانند، او می‌توانست اولین مسابقه فصل را بدون گل خورده تمام کند. با این حال همچنان 29 مسابقه در لیگ برتر مقابل کاپیتان اول این روزهای سپاهان قرار دارد، تا بار دیگر نامش را به عنوان یکی از بهترین سنگربانان لیگ برتر مطرح کند.

دیدگاه‌ها