کد خبر : 1957074 | 22 مرداد 1402 ساعت 08:57 | 33K بازدید | 21 دیدگاه

اعتراف دروازه‌بان بایرن: با پنالتی احمقانه باختیم!

اسون اولرایش، دروازه‌بان بایرن مونیخ، می‌گوید بایرن امشب برابر لایپزیش بدون روحیه کافی به میدان رفت.

اعتراف دروازه‌بان بایرن: با پنالتی احمقانه باختیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در بازی سوپرکاپ آلمان به مصاف لایپزیش رفت و با نتیجه 3-0 شکست خورد تا یک جام دیگر را تحت هدایت توماس توخل از دست بدهد.

اسون اولرایش، دروازه بان بایرن مونیخ، خود و هم تیمی‌هایش را سرزنش می‌کند که بدون روحیه وارد بازی شدند و در نهایت جام را از دست دادند.

اسون اولرایش پس از بازی گفت:"همه ما تصور می‌کردیم که بازی کمی متفاوت پیش برود. ما خوب وارد بازی نشدیم، میل به برد نداشتیم و از ابتدا به خوبی وارد این دوئل نشدیم. لایپزیش دقیقا همان کاری که همیشه انجام می‌دهد را انجام داد. آن‌ها خیلی جریان بازی را در دست نداشتند اما روی ضدحملات برنامه داشتند و در هر حمله خطرناک ظاهر می‌شدند."

او درمورد شکست در بازی امشب ادامه داد:"این نباید برای ما اتفاق می‌افتاد. ما بعد از نیمه اول فرصت‌های خوبی داشتیم، سپس روی یک پنالتی احمقانه گل دریافت کردیم و بعد کار بسیار سخت شد. اکنون باید این را فراموش کنیم و به کار خود ادامه دهیم. چنین بازی‌هایی ممکن است اتفاق بیفتد. ما باید به آینده نگاه کنیم. از فردا تمرکز ما روی بازی مقابل وردربرمن خواهد بود، جایی که می‌خواهیم اولین سه امتیاز فصل را کسب کنیم."

دیدگاه‌ها