کد خبر : 1957149 | 22 مرداد 1402 ساعت 13:31 | 23.2K بازدید | 9 دیدگاه

بیژن حیدری در هفته دوم هم قضاوت می کند

کمیته داوران اخراج شهباززاده را تایید کرد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال با دادن قضاوت به بیژن حیدری عملکرد فنی او در بازی مس رفسنجان و هوادار را تایید کرده است.

کمیته داوران اخراج شهباززاده را تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس نظر کمیته داوران بیژن حیدری داور باتجربه فوتبال ایران به عنوان قاضی دیدار فولاد خوزستان و نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر انتخاب و معرفی شده است. نکته قابل توجه این است که حیدری تنها داور وسطی است که در هفته اول سوت زده و در هفته دوم نیز قضاوت خواهد کرد.

داور بین المللی فوتبال ایران در هفته اول قضاوت مسابقه مس رفسنجان و هوادار تهران را برعهده داشت که صحنه مشکوک این مسابقه به اخراج سجاد شهباززاده برمی‌گشت. بیژن حیدری در دقیقه 70 رای به اخراج مستقیم شهباززاده داد و حالا به نظر می رسد این تصمیم مورد تایید کمیته داوران بوده است.

اینکه بیژن حیدری برای هفته دوم لیگ برتر هم قضاوت یک بازی حساس را برعهده دارد، نشان دهنده تایید تصمیمات او و به خصوص صحنه اخراج شهباززاده از سوی مقامات کمیته داوران فدراسیون فوتبال است.

کمیته داوران حالا یک بازی حساس بین دو تیم جنوبی و خوزستانی را به حیدری باتجربه سپرده است. فولاد و نفت آبادان هر دو در هفته اول شکست‌های سنگینی را متحمل شدند و حالا برای جبران نتیجه در بازی بعدی خود تلاش خواهند کرد. اتفاقی که کار بیژن حیدری را سخت تر جلوه خواهد داد.

دیدگاه‌ها