کد خبر : 1957288 | 23 مرداد 1402 ساعت 06:05 | 43.1K بازدید | 41 دیدگاه

این منچستر هنوز تا تیم شدن کار دارد!

منچستریونایتد هنوز در چهار نقطه از زمین نیاز به تقویت دارد تا به تیمی منسجم تبدیل شود.

این منچستر هنوز تا تیم شدن کار دارد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد عملکرد خوبی در بازار نقل و انتقالات تابستانه داشت. این تیم بازیکنان مهمی در پست دروازه‌بان، هافبک یا مهاجم جذب کرد و نقاط ضعف فصل گذشته خود را پوشش داد، اما هنوز به تقویت در برخی پست‌ها نیاز دارد. خریدهای این تیم تا به اینجای کار بسیار کاربردی بودند اما هنوز نقاطی از زمین وجود دارد که ممکن است در ادامه فصل شیاطین سرخ را به دردسر بیندازد.

مهارتوپدروازه‌بان:
این تیم بعد از پایان قرارداد داوید دخیا و جدایی این دروازه‌بان اسپانیایی، برای جایگزینی او به سراغ آندره اونانا رفت. ولی با این وجود منچستر هنوز گزینه مطمئنی روی نیمکت برای ذخیره اونانا ندارد. دین هندرسون به زودی از جمع شیاطین سرخ جدا می‌شود و تام هیتون تنها دروازه‌بان ذخیره این تیم خواهد بود. منچستریونایتد برای این پست به دنبال خرید زیون سوزوکی، دروازه‌بان ژاپنی تیم اوراوا رد دایموندز است.

دفاعمدافع وسط:
هری مگوایر، کاپیتان برکنار شده منچستر به زودی راهی وستهم خواهد شد. هرچند این تصمیم درستی برای احیا آینده این بازیکن ملی پوش است، اما با جدایی اریک بایی، دست تن هاخ روی نیکمت برای این پست بسته خواهد شد. فصل گذشته اریک تن هاخ از لوک شاو به عنوان جانشین موقت در دفاع میانی استفاده می‌کرد اما این قطعا کافی نیست. به همین دلیل منچستر به سراغ گزینه‌هایی مانند بنجامین پاوارد، ژان کلر تودیبو و ادموند تاپسوبا خواهد رفت.

1909327

هافبکهافبک وسط:
میسون مونت، کاسمیرو، کریستین اریکسن و کاپیتان برونو فرناندز اصلی‌ترین عناصر خط هافبک شیاطین سرخ را تشکیل می‌دهند. با توجه به سابقه مصدومیت اریکسن و همچنین احتمال جدایی اسکات مک تومینای، این باشگاه باید توجه زیادی به خرید بازیکن در این پست داشته باشد. منچستر مدت‌هاست برای خرید سفیان امرباط از فیورنتینا تلاش می‌کند اما همچنان موفق به جذب شاگرد سابق تن هاخ نشده است.

1909326

مهاجممهاجم:
ورود راسموس هویلوند باعث شد تا بخش اصلی خلا مهاجم در منچستر برطرف شود. این بازیکن 20 ساله امسال شانس زیادی برای اثبات خودش در ترکیب یونایتد دارد، با این حال آنتونی مارسیال تنها جانشین این بازیکن روی نیمکت خواهد بود. این بازیکن فرانسوی بالا و پایین‌های زیادی داشته است و با توجه به سابقه مصدومیت او، یونایتد به فکر خرید یک جانشین با کیفیت‌تر برای مهاجم دانمارکی تیمش است. اما منچستر هنوز هیچ اقدامی برای این پست نکرده است.

1909325

دیدگاه‌ها