کد خبر : 1957352 | 23 مرداد 1402 ساعت 10:30 | 46.7K بازدید | 32 دیدگاه

خشم یونایتد: مدافع پردردسر توافق را بهم زد!

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، از ترک این باشگاه منصرف شده است و قصد دارد به حضورش در اولدترافورد ادامه دهد.

خشم یونایتد: مدافع پردردسر توافق را بهم زد!

به گزارش "ورزش سه"، مگوایر پس از حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم از ترکیب یونایتد کنار گذاشته شد و بازوبند کاپیتانی هم در این تابستان از او گرفته شد.

پیش از این هم پیش‎‌بینی می‌شد که مدیران یونایتد به صورت جدی به دنبال فروش او در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشند و پیشنهادهایی هم برای جذب او به دست آنها رسید.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی خبر داده بودند که وستهم پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن این مدافع انگلیسی به منچستر یونایتد ارائه کرده که با پاسخ منفی آنها روبرو شده است، اما پیشنهاد دوم آنها مورد قبول این باشگاه قرار گرفت.

1907149

وستهم آماده است تا مبلغ 34 میلیون یورو برای این بازیکن پرداخت کند و دو طرف برای انتقال او به توافق رسیده بودند، اما حالا مشخص شده که نظر مگوایر برای ترک یونایتد منفی است و او از جدایی منصرف شده است.

از مدت زمان قرارداد مگوایر با منچستریونایتد هنوز دو سال دیگر باقی مانده و همین باعث شده که او به ادامه حضور در اولدترافورد تاکید کند، موضوعی که به هیچ وجه مطابق میل مدیران یونایتد نیست، چون آنها روی بودجه حاصل از فروش او به وستهم حساب کرده بودند و حالا این شرایط برای آنها دشوار شده است.

دیدگاه‌ها