کد خبر : 1957411 | 23 مرداد 1402 ساعت 14:05 | 13.5K بازدید | 86 دیدگاه

هواداران اصفهانی دوباره روبروی هم قرار گرفتند؛

تکرار حواشی دربی اصفهان پس از یک سال

هواداران سپاهان به نحوه بلیت‌فروشی ذوب آهن برای دربی اصفهان اعتراض دارند.

تکرار حواشی دربی اصفهان پس از یک سال

به گزارش "ورزش سه"، دربی اصفهان میان تیم‌های ذوب آهن و سپاهان قرار است روز چهارشنبه، ۲۵ مردادماه، از ساعت ۲۱ به میزبانی ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر برگزار شود.

دربی اصفهان همیشه میان این دو تیم جذاب و حساس بوده، حتی در زمانی که ذوب آهن از شرایط خوب خود دور بوده، اما باز هم از حساسیت و جذابیت این دیدار کاسته نشده است و بعضا با حواشی نیز همراه بوده است.

یکی از عجیب‌ترین حواشی دربی اصفهان مربوط به دیدار رفت دو تیم در فصل گذشته بود، جایی که ذوب آهن باید در فولادشهر از سپاهان میزبانی می‌کرد.

حواشی این دیدار پیش از سوت شروع بازی آغاز شده بود، در اتفاقی عجیب در سامانه بلیت‌فروشی باشگاه ذوب آهن قیمت بلیت برای هواداران سپاهان ۲۰۰ هزار تومان بود، قیمتی عجیب و استثنایی برای دربی اصفهان که باعث اعتراض شدید هوادارن سپاهان شده بود.

اما در ساعات منتهی به شروع این رقابت زمانی که دیگر هواداران سپاهان قید تماشای دربی را در ورزشگاه فولادشهر زده بودند باشگاه ذوب قیمت بلیت را به ۱۵۰ و سپس به ۱۰۰ هزار تومان کاهش داد، اما این کاهش قیمت هم باعث نشد سپاهانی‌ها بتوانند خود را از اصفهان به فولادشهر برسانند و اعتراض‌ها به قیمت بلیت را ادامه دادند.

1909533

محمدصادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان، در پایان این دیدار آغازگر جنگ لفظی دو باشگاه بود، او در حاشیه نشست خبری پس از پایان دربی اصفهان گفت: باشگاه ذوب آهن یا برای منفعت و یا برای جلوگیری از عدم ورود هواداران دست به افزایش قیمت بلیت‌ها زد که در هر دو حالت واقعاً جای تأسف دارد شما دیدید که ورزشگاه خالی بود درحالی‌که می‌توانست بر خلاف این موضوع باشد. ذوب‌آهن سرمایه‌های اجتماعی خودش را پیش از این بازی از دست داد و به شخصه برای این باشگاه متأسفم.

حالا پس از یک سال از آن حواشی بار دیگر هواداران سپاهان به بلیت‌فروشی دربی اصفهان اعتراض دارند، سامانه بلیت‌فروشی ذوب آهن از عصر روز گذشته برای فروش بلیت دربی اصفهان باز شد و فقط ۱۰ درصد گنجایش ورزشگاه به هواداران سپاهان اختصاص داده شده بود حالا کاملا بسته شده و امکان خرید بلیت وجود ندارد.

گویا با پر شدن ۱۰ درصد ظرفیت هواداران سپاهان، باشگاه ذوب آهن بلیت‌فروشی را پایان داده تا از خرید احتمالی بلیت جایگاه هواداران ذوب آهن توسط هواداران سپاهان جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها