کد خبر : 1957468 | 23 مرداد 1402 ساعت 18:10 | 37.9K بازدید | 23 دیدگاه

کار برهانی در ملاثانی سخت شد

بدبیاری آقای گل استقلالی: آغاز با منفی سه امتیاز

استقلال ملاثانی باید کارش را در لیگ یک با سه امتیاز منفی آغاز کند.

بدبیاری آقای گل استقلالی: آغاز با منفی سه امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی رقابت‌های لیگ دسته اول، امروز برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را در فصل جدید شناختند تا دومین سطح از مسابقات باشگاهی کشور نیز به زودی کار خود را آغاز کند.

اما در این میان یک خبر بد برای آقای گل سابق استقلال وجود دارد که قصد دارد از فصل جدید و به صورت رسمی، کار مربیگری در یک تیم فوتبال بزرگسالان را آغاز کند.

آرش برهانی که چندی پیش به عنوان سرمربی جدید استقلال ملاثانی انتخاب شد، در شرایطی باید تیمش را روانه مسابقات کند که این تیم با رأی کمیته انضباطی، فصل را با سه امتیاز منفی شروع می‌کند.

1743007

جریان از این قرار است که بازی تیم‌های مس شهربابک و استقلال ملاثانی قرار بود روز 20 اردیبهشت ماه برگزار شود که این دیدار انجام نشد.

در نهایت این تیم استقلال ملاثانی بود که در عدم برگزاری مسابقه و نقض اصولی کلی، مقصر شناخته شد و با رأی کمیته انضباطی، نتیجه این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود مس شهربابک اعلام شد.

ضمن اینکه این تیم به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی و کسر سه امتیاز از مسابقات فصل جدید محکوم شد. بدین معنا که استقلال ملاثانی با آرش برهانی، فصل مسابقاتی آینده را با ۳- امتیاز شروع خواهد کرد.

دیدگاه‌ها