کد خبر : 1957536 | 23 مرداد 1402 ساعت 22:38 | 51.4K بازدید | 29 دیدگاه

پیام صریح سمیعی: سقف باید حل شود

بی‌قراردادهای استقلال امیدوار شدند

باشگاه استقلال امیدوار است که بتواند مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را حل کند.

بی‌قراردادهای استقلال امیدوار شدند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مشکلات استقلال در فصل جدید، عدم ثبت قرارداد بازیکنان تازه به خدمت گرفته این تیم است. نفراتی که به دلیل عبور آبی پوشان از سقف بودجه تعیین شده، وضعیت نامشخصی دارند و هنوز قرارداد آنها ثبت نشده است.

امروز بود که فرشید سمیعی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که مدیران این باشگاه برای حل این مشکل، به فکر هستند. عضوی هیئت مدیره آبی‌ها می‌گوید: راه‌هایی وجود دارد که نمی‌توانم به شما بگویم. ما باید راهکار ارائه کنیم. ان‌شاءالله این کار را انجام دهیم. ما نهایت سعی‌مان را می‌کنیم.

ویدئو: 307725

با این صحبت‌هایی که سمیعی انجام داد، به نظر می‌رسد مدیران استقلال با برخی ترفندها از جمله کاهش مبلغ قرارداد امسال اعضای تیم و اضافه کردن مبلغ کسر شده به قرارداد سال بعد (با امید به لغو این مصوبه در لیگ بعدی) می‌توانند قرارداد برخی بازیکنان خود مانند سامان تورانیان را به ثبت برسانند.

1909750

بازیکن جوان مس کرمان که از جمله خوب‌های این تیم در فصل قبل بود، با آرزوهای بزرگی راهی استقلال شده ولی تاکنون او به مانند تعداد دیگری از آبی پوشان نتوانسته است قرارداد خود را ثبت کند و در نتیجه نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

تورانیان این روزها تمرینات استقلال را با جدیت دنبال می‌کند و صحبت‌های سمیعی می‌تواند یک دلگرمی برای او و دیگر نفراتی باشد که به دلیل قوانین مربوط به سقف بودجه، نتوانسته‌اند قرارداد خود را ثبت کنند.

دیدگاه‌ها