کد خبر : 1957551 | 23 مرداد 1402 ساعت 23:48 | 23.3K بازدید | 6 دیدگاه

اگر مانچینی به عربستان برود خیلی ناراحت می‌شوم

لوئیجی ریوا، مدیرفنی اسبق تیم ملی فوتبال ایتالیا، می‌گوید اگر روبرتو مانچینی هدایت تیم ملی عربستان را بپذیرد خیلی ناراحت می‌شود.

اگر مانچینی به عربستان برود خیلی ناراحت می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، لوئیجی ریوا، مدیرفنی اسبق تیم ملی فوتبال ایتالیا، می‌گوید اگر روبرتو مانچینی پیشنهاد عربستان سعودی را بپذیرد، بسیار آزرده خاطر خواهد شد.

روبرتو مانچینی با استعفای روز گذشته خود همه را شوکه کرد. او ایتالیا را با وضعیت پیچیده‌ای رو به رو کرد تا بدون سرمربی به مسابقات مقدماتی یورو 2024 بروند.

ریوا به سایت ایتالیایی Notizie گفت: "من با روبرتو در تیم ملی کار کردم، بازیکنی استثنایی و مهم‌تر از همه یک مرد دوست داشتنی است. من از شنیدن همه چیزهایی که در مورد او گفته می‌شود، ناامید هستم."

اکنون گزارش‌های متعددی حاکی از آن است که مانچینی با دستمزدی هنگفت، سرمربیگری تیم ملی عربستان را خواهد پذیرفت.

1909780

او ادامه داد: "این من را بسیار آزار می‌دهد. با توجه به شناختی که از او دارم، فکر می‌کنم روبرتو دلایل دیگری برای استعفای خود دارد. اگر او به عربستان سعودی برود، من بسیار ناامید خواهم شد."

پس از ناکامی در راهیابی به جام جهانی 2022 و نمایش‌های ناامیدکننده در لیگ ملت‌ها و همچنین شکست در افتتاحیه مقدماتی یورو 2024 مقابل انگلیس، در پشت صحنه کادر مربیگری ایتالیایی تنش‌هایی وجود داشت.

شاید به همین دلیل است که آنتونیو ماتارس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا، از این تصمیم تعجب نمی‌کند: "من از تصمیم او تعجب نکردم. برای مدتی مشکلاتی وجود داشت، مشخص بود که او و فدراسیون برای مدتی در یک سمت نبودند. آن‌ها باید زودتر صحبت می‌کردند و شاید از این اتفاق ناگوار جلوگیری می‌کردند. به هیچ وجه با وضعیت به خوبی برخورد نشد."

دیدگاه‌ها