کد خبر : 1957665 | 24 مرداد 1402 ساعت 13:56 | 33.4K بازدید | 48 دیدگاه

ناراحتی خمس قبل از پرسپولیس با صدای موبایل

سرمربی تراکتور از اتفاقات سالن کنفرانس خبری قبل از دیدار با پرسپولیس گلایه کرد.

ناراحتی خمس قبل از پرسپولیس با صدای موبایل

به گزارش "ورزش سه"، نشست خبری پاکو خمس قبل از دیدار هفته دوم بین تراکتور و پرسپولیس در حالی ساعت ۱۱:۱۵ صبح امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز صورت گرفت که در ابتدای آن، یک سوال پیرامون تاثیر اخراج و اخطارهای بازی نخست برابر سپاهان روی روحیه بازیکنان تراکتور مطرح شد؛ پرسشی که با تعجب این سرمربی همراه بود و پس از آن هم کنفرانس به وقفه افتاد.

خمس که حدود دو هفته قبل نسبت به همهمه در زمان حضور خبرنگاران در محل تمرین این تیم گلایه داشت، امروز هم پس از شلوغی سالن کنفرانس بنیان دیزل با ناراحتی خبرنگاران را نگاه کرد که در ادامه مترجم او گفت: «بچه‌ها .... (موبایل را) قطع کنید تا صدا بیاید.»

ثانیه‌هایی بعد مجددا این مترجم با نقل قول از خمس خطاب به خبرنگاران تبریزی عنوان کرد: «تموم شد؟ بچه‌ها اگر ساکت نباشید، می‌رود.»

ویدئو: 307838

پس از اینکه خمس صحبت‌های خود را آغاز و عنوان کرد بازی سختی مقابل پرسپولیس دارند، دوباره شلوغی سالن کنفرانس اظهارات او را نیمه کاره گذاشت.

مترجم سرمربی تراکتور در زمان همهمه سالن کنفرانس، از یک خبرنگار درخواست کرد سوال خود را بپرسد که خمس این اجازه را نداد و پس از آن گفت: «یکبار دیگر این اتفاق بیفتد، بلند می شوم و می روم. من به شما احترام می گذارم و باید شما هم به بنده احترام بگذارید. نمی‌شود که اینطور رفتار کنید.»

بعد از این جنجال‌ها، نشست خبری خمس ادامه پیدا کرد و سرمربی اسپانیایی حدود ۱۶ دقیقه پاسخگوی اصحاب رسانه تبریزی بود.

دیدگاه‌ها