کد خبر : 1957769 | 24 مرداد 1402 ساعت 21:11 | 29.9K بازدید | 28 دیدگاه

علیرضا دبیر در 45 سالگی قد کشید!

به گفته رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، قد علیرضا دبیر بعد از جراحی‌های اخیر بلندتر شده است.

علیرضا دبیر در 45 سالگی قد کشید!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که خیلی از اهالی کشتی پیگیر مصدومیت ستاره‌های کشتی ایران از جمله رحمان عموزاد و کامران قاسمپور هستند، در این میان علیرضا دبیر در ماه‌های اخیر هر دو پای خود را به تیغ جراحان سپرد از آسیب‌های قدیمی که برایش به وجود آمده، یک بار برای همیشه خلاص شود.

رییس فدراسیون کشتی در ماه‌های اخیر مجبور شده در همه جلسات و مراسمات با ویلچر یا عصا حاضر شود و دوران نقاهت را به این شکل پشت سر می‌گذارد. 

1910176

اما دکتر تورج ملک محمدی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، در مصاحبه خود با ایسنا روایت جالبی از جراحی‌های اخیر علیرضا دبیر داشته و می‌گوید: "علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی، یکی از این نمونه‌هاست که سال‌ها پس از دوران قهرمانی به دلیل آسیب‌های جدی که داشت مجبور شد دو عمل جراحی بسیار سنگین را بر روی پا‌های خود انجام دهد. هر دو زانوی او در حد بسیار خطرناک دچار آسیب‌دیدگی به جا مانده از دوران قهرمانی بود و فشار زیاد باعث شده بود پا‌های او کاملا تغییر شکل بدهند و به اصطلاح پرانتزی شوند که درد زیادی را نیز به همراه داشت. دکتر کیهانی ماه‌ها پیش و پس از معاینه او تاکید کرد سریعا باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. او ابتدا پای راست خود را عمل کرد و پزشکان تاکید داشتند که باید یک ماه به صورت کامل استراحت کند، اما متاسفانه به حرف پزشکان گوش نداد و تنها بعد از یکی دو روز به محل کار خود در فدراسیون بازگشت که همین موضوع نیز باعث ایجاد مشکل و طولانی شدن روند بهبودی او شد."

در ادامه ملک محمدی از بلندتر شدن قد علیرضا دبیر در 45 سالگی خبر می‌دهد: "درباره پای دیگر او نیز دقیقا همین اتفاق رخ داد. دبیر باید همچنان روی ویلچر باشد هر چند که خود او از این موضوع ناراحت است. وضعیت پا‌های او به حدی وخیم بود که ساق هر دو پای او را در جریان عمل جراحی شکستند تا آن‌ها را صاف کنند و محور پا‌ها به جای خود برگردد. همین اتفاق نیز حتی باعث شد چند سانتیمتر قد او نیز بلندتر شود که در چنین عمل‌هایی طبیعی است."

1910177

دیدگاه‌ها