کد خبر : 1957868 | 25 مرداد 1402 ساعت 09:16 | 31.6K بازدید | 9 دیدگاه

این مدافع دست از سر ژاوی برنمی‌دارد!

کلمنت لنگله، مدافع بارسلونا، با وجود پیشنهاد از عربستان نمی‌خواهد فعلا آبی‌اناری پوشان را ترک کند.

این مدافع دست از سر ژاوی برنمی‌دارد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا می‌خواهد به سرعت خروج کلمنت لنگله اتفاق بیفتد. کسر دستمزد پرداختی به این بازیکن از بودجه باشگاه و در نتیجه ایجاد فضای خالی برای خریدهای جدید ژاوی هرناندز مهم است.

با این حال، خروج این بازیکن فرانسوی آنطور که انتظار می‌رفت، سریع نیست. لنگله قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد آینده خود زمان بیشتری از باشگاه خواسته است.

این فوتبالیست پیشنهاد مهمی از عربستان برای بازی در سال آینده دارد اما این انتخاب در حال حاضر اولویت او نیست. او می‌خواهد برای کسب عناوین مهم در اروپا به بازی خود ادامه دهد و تا روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات منتظر پیشنهادی از باشگاه‌های اروپایی می‌ماند.

1910339

به همین دلیل او به باشگاه گفته که در حال حاضر نمی‌خواهد تصمیم نهایی را بگیرد. انتقال به عربستان منتفی نیست اما او ابتدا می‌خواهد ببیند آیا یک تیم اروپایی برای جذب او اقدام می‌کند یا خیر.

امکان بازی‌کردن او برای بارسا کاملاً منتفی است زیرا ژاوی تمایلی به همکاری با او ندارد و در حال حاضر 5 مدافع میانی دیگر در ترکیب دارد. در ابتدا صحبت از احتمال ادامه حضور او برای یک سال دیگر در تاتنهام، جایی که فصل گذشته به صورت قرضی بازی کرد، وجود داشت. عملکرد این بازیکن در لیگ برتر انگلیس جالب توجه نبود و از این رو باشگاه لندنی تصمیم به ادامه همکاری با این بازیکن نگرفت.

دیدگاه‌ها