کد خبر : 1957908 | 25 مرداد 1402 ساعت 11:44 | 44.6K بازدید | 50 دیدگاه

گلایه عجیب: مسی، بوسکتس و آلبا دردسرساز هستند!

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، می‌گوید حضور لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا برایش دردسرساز شده است.

گلایه عجیب: مسی، بوسکتس و آلبا دردسرساز هستند!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی شب گذشته در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگز کاپ به مصاف فیلادلفیا رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 از سد این تیم عبور کند و راهی دیدار فینال شود. 

مسی سنت همیشگی از زمان پیوستنش به اینترمیامی را در این بازی هم ادامه داد و موفق شد بار دیگر برای این تیم گلزنی کند تا آمار درخشانش را در فوتبال آمریکا بهبود ببخشد. 

این در حالی است که آلبا هم که پس از حضور مسی در میامی تصمیم گرفت با اتمام قراردادش با باشگاه بارسلونا به همراه سرخیو بوسکتس راهی این باشگاه شود، در این بازی موفق به گلزنی شد تا ستاره‌های سابق بارسا نمایشی خیره‌کننده در ترکیب این تیم ارائه کرده باشند. 

1910346

مارتینو پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «لئو و جوزف معمولا در امر گلزنی نقش موثری دارند. امروز دیوید هم موفق شد نفوذ خوبی داشته باشد و گل بزند. آلبا هم به عنوان یک مدافع گل خوبی را به ثمر رساند. فکر می‌کنم این موضوع برای هر تیمی اهمیت داشته باشد. 

حقیقت این است که این تیم دچار تغییرات بسیاری شده است اما در عین حال باید به این نکته هم توجه کرد که شاکله تیم عوض شده است. ما امروز بازیکنانی مانند مسی، آلبا و بوسکتس داریم که بیشتر اهل رقابت هستند و سابقه درخشانی هم در این زمینه دارند و این موضوع در زمان انتخاب ترکیب اصلی برای مربی دردسرساز است.»

دیدگاه‌ها