کد خبر : 1957999 | 25 مرداد 1402 ساعت 17:11 | 7K بازدید | 4 دیدگاه

حامد و رشید برای کلین شیت کوتاه نمی‌آیند

دوئل ویژه گلرهای سابق سرخابی در هفته دوم

رشید مظاهری و حامد لک امروز یک دوئل ویژه را در هفته دوم لیگ برتر با یکدیگر خواهند داشت.

دوئل ویژه گلرهای سابق سرخابی در هفته دوم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های حساس هفته دوم لیگ برتر مس رفسنجان در خانه خود از نساجی مازندران پذیرایی می کند. این بازی جدا از مسائل فوتبالی و تلاش دو تیم برای بهبود جایگاه خود در جدول تقابل های جذابی را در خود گنجانده که یکی از آنها درباره دروازه بان های باتجربه دو تیم است.

حامد لک گلر سابق پرسپولیس و رشید مظاهری گلر سابق استقلال امروز در ترکیب تیم های مس رفسنجان و نساجی روبه روی هم قرار می گیرند و بی شک هردوی آنها برای بسته نگه داشتن دروازه خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

1910566

لک و مظاهری در سال های بارها با پیراهن تیم های مختلف روبه روی هم قرار گرفته اند، اما با توجه به شرایطی که مس و نساجی دارند و هردوی آنها از هفته اول یک امتیاز دشت کردند، نقش آنها در بازی امروز می تواند بیشتر به چشم بیاید.

1910568

حامد لک در بازی گذشته تیمش مقابل هوادار که با تساوی بدون گل خاتمه یافت توانست اولین کلین شیت فصل را به ثبت برساند. مظاهری اما در جریان تساوی یک بر یک مقابل پیکان دروازه اش باز شد.

حالا دو دروازه بان باتجربه فوتبال ایران برای درخشش در ترکیب تیم های خود تلاش خواهند کرد و باید دید مصاف امروز به سود کدام یک از آنها خاتمه پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها