کد خبر : 1958036 | 25 مرداد 1402 ساعت 19:14 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی ۱۱ نارنجی‌پوش در جدال خاص برای مربی

ساکت الهامی نفرات منتخب خود را برای دیدار با نساجی مشخص کرد.

معرفی ۱۱ نارنجی‌پوش در جدال خاص برای مربی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان که در هفته اول لیگ برتر به تساوی بدون گل خارج از خانه مقابل هوادار تهران رسید، از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

ساکت الهامی، سرمربی مس رفسنجان که در نساجی مازندران حضور داشته و قهرمانی جام حذفی را همراه با این تیم تجربه کرده، امروز جدال خاصی را برابر تیم سابق خود خواهد داشت و امید زیادی به کسب پیروزی نارنجی پوشان در این مسابقه خانگی دارد.

حامد لک، مجید نصیری، رامتین سلیمان‌زاده، علی عدنان، حسن جعفری، میثم تیموری، فرشید باقری، نیما انتظاری، محسن آذرباد، محمد خدابنده لو و محمدمهدی محبی ۱۱ بازیکن منتخب مس رفسنجان هستند که در ترکیب ابتدایی دیدار مقابل نساجی مازندران قرار گرفته‌اند.

میثم تیموری و محمدمهدی محبی، دو بازیکنی هستند که در نخستین مسابقه فصل مقابل هوادار در ترکیب ابتدایی مس رفسنجان حضور نداشتند، اما امروز برابر نساجی مازندران در زمین هستند و جای محمدحسین کریم‌زاده و سجاد شهباززاده را گرفته‌اند.

گفتنی است، مس رفسنجان در مسابقه مقابل نساجی مازندران نمی‌تواند از سجاد شهباززاده، مهاجم خود که در دیدار اخیرشان کارت قرمز مستقیم دریافت کرد، استفاده کند.

دیدگاه‌ها