کد خبر : 1958104 | 25 مرداد 1402 ساعت 22:45 | 41.1K بازدید | 47 دیدگاه

سازمان لیگ: بازی تبریز بی‌سابقه بود!

سرپرست سازمان لیگ از شرایط بازی امروز تراکتور و پرسپولیس در تبریز ابراز رضایت کرد.

سازمان لیگ: بازی تبریز بی‌سابقه بود!

به گزارش"ورزش سه" در حالی که بازی های تراکتور و پرسپولیس در سالهای اخیر با حواشی  همراه بود اما امروز با وجود آنکه این بازی در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار برگزار شد اما کمترین حادثه و حادشیه ای از سوی سکوها و حتی داخل زمین وحود داشت به طوری که سرپرست سازمان لیگ نسبت به برگزاری بازی کاملا ابراز رضایت داشت. 

محمدرضا کشوری فرد در پایان بازی گفت:"بازی خیلی خوب برگزار شد. دو تیم فوتبال بازی کردند. تشکر می کنم از مسئولان استان و تماشاگران که به خوبی تیم هایشان را تشویق کردند و به راحتی استادیوم را تخلیه کردند." 

او ادامه داد:"امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. تماشاگران آمدند تیمشان را تشویق کردند با اینکه تراکتور امشب باخت اما خیلی راحت از ورزشگاه خارج شدند.بازهم از مسئولان استان و هواداران تشکر می کنم  واقعا خیلی خوب بودند." 

سرپرست سازمان لیگ با تایید اینکه این بازی تحت نظارت ای اف سی انجام شد هم گفت:" بله نظارت وجود داشت و گزارش کامل فیلمبرداری و ارسال شد." 

او همچنین با تقدیر از بازیکنان دو تیم هم افزود:" این اولین بازی بود که پرسپولیس تراکتور بازی کردند هیچ اخطاری به بازیکنان داده نشد. سابقه نداشت بازی با این سرعت و شدت بدون کارت زرد و قرمز باشد. هر دو تیم خیلی خوب بودند و بازهم  از آنها تشکر می کنم."

دیدگاه‌ها