کد خبر : 1958170 | 26 مرداد 1402 ساعت 05:35 | 28.6K بازدید | 11 دیدگاه

این نقطه ضعف اونانا کار دستش می‌دهد!

دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستریونایتد، به آندره اونانا درباره اشتباهش در دقایق پایانی بازی مقابل ولورهمپتون توصیه‌هایی کرد.

این نقطه ضعف اونانا کار دستش می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، نتیجه بازی منچستریونایتد و ولوز می‌توانست تغییر کند اگر خطای پنالتی اونانا از چشمان داور دور نمی‌ماند.
اونانا در آخرین دقایق بازی روی یک سانتر، خروج اشتباهی از دروازه‌اش داشت و بجای توپ، سر ساشا کالادزیچ، مهاجم حریف را مشت کرد. داور دیدار این صحنه را پنالتی تشخیص نداد اما بعد از بازی به دلیل این اشتباه، از قضاوت در هفته‌های آتی محروم شد.
برباتوف از این دروازه‌بان حمایت کرده است اما از طرفی به او توصیه کرد تا از اعتماد به نفس کاذب خودداری کند.

1910930

این فقط یک اشتباه کوچک بود و اونانا خوش شانس بود که اولین بازی او در اولترافورد به واسطه آن خراب نشد، اما برباتوف به این بازیکن درباره اعتماد به نفس بیش از حد هشدار داد.
مهاجم بلغارستانی اسبق منچستریونایتد در این باره گفت:"این یک تخمین اشتباه از سوی اونانا بود. او با عجله از دروازه خود خارج شد و در دقایق پایانی ساشا کالادزیچ را در محوطه سرنگون کرد. دروازه‌بان جدید یونایتد در ارزیابی خود برای مشت کردن توپ اشتباه کرد. او دیر رسید و به بازیکن حریف ضربه زد. این یک پنالتی بود. ولوز بدشانس بود که داور به وار فراخوانده نشد تا تصمیمش را دوباره بررسی کند.

1910931

تمام هدف از وجود وار در بازی همین است. در اواخر بازی یک صحنه مشکوک به پنالتی رخ داده است و داور باید برای بازبینی صحنه فراخوانده می‌شد.
اونانا در این فصل مشکلی نخواهد داشت. من فکر می‌کنم اینگونه اشتباهات ناشی از اعتماد به نفس زیاد است. من در زمین بوده‌ام. می‌دانم وقتی شما زیادی احساس اعتماد به نفس می‌کنید، شرایط را دست کم می‌گیرید.
فکر میکنم به همین دلیل بود که اونانا در پیش فصل از وسط زمین گل خورد. این خیلی خوب است که او اعتماد به نفس دارد، او فقط باید مطمئن شود که اعتماد به نفسش او را به سمت اشتباه سوق نمی‌دهد."
اونانا به همراه تیمش باید هفته دوم در لندن مقابل تاتنهام بازی کند. 

دیدگاه‌ها