کد خبر : 1958172 | 26 مرداد 1402 ساعت 06:00 | 22.2K بازدید | 44 دیدگاه

تخصص مورایس: تسخیر قلب با جادوی ذهن!

تیم فوتبال سپاهان در حالی برابر ذوب‌آهن به برتری رسید که مورایس در مرکز زمین یک استعداد جدید را به کار گرفت.

تخصص مورایس: تسخیر قلب با جادوی ذهن!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان با برتری در شهرآورد اصفهان موفق شد با شش امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد تا ژوزه مورایس و دستیارانش با اعتماد به نفس بیشتری لیگ را ادامه دهند.

اعتماد به نفسی که البته سرمربی سپاهان به واسطه نوع نگاهش به فوتبال و زندگی به صورت ذاتی از آن برخوردار است. برای درک بهتر این موضوع کافی است نگاهی به جملات این سرمربی در خصوص مصدومیت دو ستاره ملی پوش خط میانی تیم و خالی بودن دست او برای این مسابقه در نشست خبری پس از بازی داشته باشید.

مورایس که با استفاده از حسین‌نژاد در ترکیب اصلی، تمام معادلات و احتمالات را بر هم زد، با نگاهی متفاوت به مصدومیت بازیکنانش گفت: من نگران بدنسازی نیستم، چون به آن قضیه برنمی‌گردد و به برخوردی برمی‌گردد که اتفاق افتاده است. من همیشه گفته‌ام باید زندگی را همانطور که هست قبول کنیم. گاهی شاید قسمت است این اتفاقات بیفتد. شاید اگر کریمی خوب بود و بازی می‌کرد ما امروز حسین‌نژاد را نمی‌دیدیم که بتواند چنین کیفیتی نشان بدهد. پس بهتر است که مثبت نگاه کنم.

مورایس با ادبیاتی که زاییده تغییر نگرش او به زندگی پس از عارضه مغزی در ترکیه است، به خوبی نشان می‌دهد روایت متفاوتی از اتفاقات دارد و قطعا تلقین این موضوع در ذهن بازیکنان سپاهان از این تیم به مانند قصل گذشته یک مدعی جدی برای قهرمانی می‌سازد.

دیدگاه‌ها