کد خبر : 1958216 | 26 مرداد 1402 ساعت 10:55 | 56K بازدید | 23 دیدگاه

خوشحالی بارسا: برای این مدافع مشتری پیدا شد

باشگاه پی اس وی آیندهوون به صورت جدی به دنبال جذب سرجینیو دست، مدافع بارسلونا، است.

خوشحالی بارسا: برای این مدافع مشتری پیدا شد

به گزارش "ورزش سه"، دست در سال 2020 و با قراردادی به ارزش 21 میلیون یورو راهی بارسلونا شد اما نتوانست درخششی که انتظارش می‌رفت را در این تیم به نمایش بگذارد. 

این بازیکن فصل گذشته به صورت قرضی راهی میلان شد اما در این باشگاه هم ماندگار نشد تا بار دیگر در اختیار ژاوی و کادر فنی بارسا قرار بگیرد و روزهای نه چندان خوبی را در این تابستان سپری کند. 
بارسلونا به صورت جدی به دنبال فروش او بود و کار حتی به جایی رسید که بعضی از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه خبر دادند که آن‌ها قصد دارند قرارداد این بازیکن را فسخ کنند و حتی هزینه صورت گرفته برای جذب او هم دیگر برایشان اهمیتی ندارد. 

1898167

اما حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده که باشگاه آیندهووون مذاکراتی را برای جذب این مدافع آغاز کرده و امیدوار است که بتواند او را به صورت قرضی در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد. 

آن‌ها همچنین مدعی شده‌اند که باشگاه نیس و یک باشگاه لیگ برتری هم تماس‌هایی را با بارسا داشته‌اند تا شرایط به خدمت گرفتن دست را جویا شوند اما آیندهوون مدعی اصلی جذب او است و احتمال این که این بازیکن در فصل جاری راهی لیگ هلند شود و در ترکیب این تیم به میدان برود بسیار بالا است.

دیدگاه‌ها