کد خبر : 1958349 | 26 مرداد 1402 ساعت 19:30 | 8.2K بازدید | 22 دیدگاه

امیدوارم در هفته آینده مشکلات برطرف شود

سامره: دولت باید به استقلال کمک کند

مدیر تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد دولت باید به عنوان متولی این باشگاه به مشکلات آبی پوشان ورود کند.

سامره: دولت باید به استقلال کمک کند

به گزارش "ورزش سه"، علی سامره قبل از شروع مسابقه استقلال و ملوان درباره مسائل و حواشی مربوط به باشگاه خود بیان کرد: هنوز شرایط ما نرمال نشده است. هنوز کار داریم، می‌خواهیم بازیکن بگیریم، اما هم مشکل مالی داریم و هم سقف بودجه این اجازه را نمی‌دهد. 

او ادامه داد: ما اسپانسری می‌خواهیم که تا پایان فصل همراهمان باشد و کمک کند. اسپانسر کنونی مقطعی و بازی به بازی است. امیدوارم اسپانسر خوب پیدا شود و مشکلات برطرف شود. لازمه کار این است که مسئولان کمک کنند و از این بلاتکلیفی در بیاییم. با اینکه می‌گویند استقلال دولتی نیست، اما متولی این باشگاه دولت است و دولت باید ورود کرده و مشکلات را برطرف کند. 

مدیر تیم استقلال همچنین گفت: امیدوارم در هفته پیش رو اتفاقات خوبی بیفتد. همه باید همراهی کنند تا شرایط بهتر شود. 

1901661

سامره در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکن جدیدی جذب می‌شود، گفت: ما وقت این را داریم که جابه‌جایی در لیست ایجاد کنیم. سقف بودجه کمی کارمان را خراب کرده و مشکلات مالی هم وجود دارد. امیدوار هستیم در یکی دو هفته آینده مشکلات را پشت سر بگذاریم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. 

سامره درباره وضعیت سکوهای آزادی نیز افزود: امیدوارم سریع‌تر مشکلات رفع شود و تماشاچیان را در ورزشگاه داشته باشیم. بازی‌ها بدون تماشاگر بی‌روح می‌شود و جذابیت خود را از دست می‌دهد.

دیدگاه‌ها