کد خبر : 1958371 | 26 مرداد 1402 ساعت 21:12 | 43.7K بازدید | 30 دیدگاه

ورود یک بازیکن به استقلال برای گلزنی

خرید تابستانی استقلال برای گلزنی مقابل ملوان انزلی به زمین آمد.

ورود یک بازیکن به استقلال برای گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شروع دیدار هفته دوم لیگ برتر مقابل ملوان انزلی نزدیک بود غافلگیر شود و با یک پنالتی دروازه خود را بازشده ببیند که این اتفاق نیفتاد و مهران احمدی بهترین فرصت گلزنی قوهای سپید را هدر داد، اما در ادامه نیز آبی پوشان برای باز کردن دروازه مهمان خود ناموفق بودند تا اینکه جواد نکونام مجبور به انجام تعویض شود. 

استقلال که با وجود حملات و ارسال توپ به محوطه جریمه ملوان در گلزنی ناموفق عمل کرده و نتوانسته بود مثل دیدار اخیرش برابر صنعت نفت آبادان در فاز هجومی موفق باشد، در اواسط نیمه دوم یک تغییر انجام داد. 

جواد نکونام که در دیدار هفته گذشته مقابل صنعت نفت، مهرداد محمدی را از دقیقه ۷۵ به جای کوین یامگا وارد زمین کرده و شرایط نخستین بازی رسمی این بازیکن برای آبی ها را به وجود آورده بود، امروز هم این خرید تابستانی‌اش را به میدان فرستاد. 

مهرداد محمدی که فصل گذشته نمایش موفقی در السیلیه قطر داشت، پس از حضور کوتاه مدت برابر صنعت نفت، امروز هم از دقیقه ۶۸ به‌عنوان اولین تعویضی استقلال وارد زمین شد و جای زبیر نیک‌نفس را مقابل ملوان انزلی گرفت تا بتواند تیمش را به گل و سه امتیاز برساند.

دیدگاه‌ها