کد خبر : 1958396 | 26 مرداد 1402 ساعت 23:28 | 10.9K بازدید | 4 دیدگاه

شکست ۵ گله یاران انصاری‌فرد در اروپا

اومونیا در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود مقابل میتلند دانمارک مغلوب شد.

شکست ۵ گله یاران انصاری‌فرد در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات دور برگشت مرحله سوم پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ تیم فوتبال اومونیای قبرس که کریم انصاری‌فرد را در ترکیب ابتدایی نداشت و او را جزء نفرات ذخیره می‌دید، از ساعت ۲۱:۱۵ امشب (به وقت ایران) مقابل میتلند دانمارک قرار گرفت.

یاران انصاری‌فرد که در دیدار رفت مقابل میتلند دانمارک به پیروزی یک بر صفر خانگی رسیده بودند، در مسابقه برگشت غافلگیر شدند و پس از اینکه در دقیقه ۲۵ و در زمان صفر- صفر بودن مسابقه یک اخراجی دادند، شکست سنگینی را متحمل شدند.

1911313

تیم فوتبال اومونیای قبرس در دقیقه ۲۷ گل اول را دریافت کرد و چهار دقیقه بعد گل تساوی را به ثمر رساند، اما پس از آن با سرنوشت عجیبی مواجه شد و چهار گل خورد تا نتواند صعود به مرحله نهایی لیگ کنفرانس اروپا را تجربه کند.

یاران انصاری‌فرد که پس از واگذاری مسابقه سوپر جام مقابل آریس لیماسول به سه پیروزی پیاپی در مراحل پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا رسیدند، در جدال برگشت برابر میتلند دانمارک در تکرار این روند ناموفق بودند و با نتیجه ۵  بر یک شکست خوردند تا پیروزی یک بر صفر آنها در بازی رفت نیز بی‌ارزش شود.

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی اومونیا، که برای دومین بازی پیاپی به‌عنوان بازیکن تعویضی از دقیقه ۷۰ به زمین رفته بود، یک اخطار هم مقابل میتلند دانمارک دریافت کرد.

دیدگاه‌ها