کد خبر : 1958452 | 27 مرداد 1402 ساعت 09:52 | 72.1K بازدید | 44 دیدگاه

قیمت گذاری وستهم روی ستاره برزیلی

گزینه پپ 5 هزار میلیارد برای سیتی خرج دارد!

باشگاه وستهم قیمت مورد نظر خود را برای فروش لوکاس پاکتا اعلام کرد.

گزینه پپ 5 هزار میلیارد برای سیتی خرج دارد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با جذب متئو کواچیچ بخشی از خلا به وجود آمده در خط میانی خود را رفع کرده اما در تلاش است تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی یک هافبک بزرگ دیگر نیز به جمع نفراتش اضافه کند.

لوکاس پاکتا، ستاره برزیلی وستهم، هافبک مورد نظر سیتیزن‌هاست. وستهم این بازیکن را فصل گذشته با مبلغ 60 میلیون یورو به خدمت گرفت و تنها در صورتی او را می فروشد که یک مشتری دست و دلباز پیدا کند.

منچسترسیتی از چند هفته پیش تمایل خود را برای جذب پاکتا ابراز کرده است. برخی رسانه‌های انگلیسی از ارائه پیشنهاد 80 میلیون یورویی توسط این باشگاه برای جذب ستاره وستهم خبر داده بودند اما این رقم، آن چیزی نیست که وستهم را برای فروش پاکتا راضی کند.

1911429

این باشگاه در واکنش به شایعات و گمانه.زنی‌های اخیر در مورد پاکتا قیمت نهایی خود را برای فروش او اعلام کرد. وستهم 85 میلیون پوند (حدود 100 میلیون یورو/ 5 هزار میلیارد تومان) برای این بازیکن قیمت گذاری کرده و حاضر نیست تخفیف بدهد.

این رقمی نیست که باشگاه منچسترسیتی بخواهد برای خرید پاکتا بپردازد. با این وجود مذاکره دو باشگاه همچنان ادامه دارد و قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ تلاش می‌کند تا با ادامه دادن مذاکرات از طرف مقابل یک تخفیف حسابی گرفته و کار را نهایی کند.

دیدگاه‌ها