کد خبر : 1958511 | 27 مرداد 1402 ساعت 14:25 | 69K بازدید | 60 دیدگاه

موسوی: اگر تمام توپ‌ها گل می‌شد، قهرمان جهان می‌شدیم

دستیاران نکونام می‌توانند برای استقلال بازی کنند!

پیشکسوت استقلال می‌گوید اعضای نیمکت این تیم را افرادی تشکیل داده‌اند که می‌توانند در دقایق پایانی بازی‌های تیم به میدان بروند.

دستیاران نکونام می‌توانند برای استقلال بازی کنند!

به گزارش "ورزش سه"، به بهانه نزدیک شدن استقلال به هزارمین گل خود در تاریخ لیگ برتر،  گفت و گویی با علی موسوی زننده اولین گل استقلال در لیگ برتر انجام دادیم.

وی در ابتدا در مورد شرایط استقلال به خبرنگار ما گفت: استقلال پیش فصل بدی داشت و بازیکنان تاثیر گذاری از جمعش جدا شدند و بازیکنانی که می‌خواستیم جذب نشدند که این حرفه‌ای گری نیست. بازیکنان با مشغله ذهنی فراوان وارد بازی‌ها شدند، فوتبال به نوعی است که بازیکنان خیلی با هم تفاوتی نمی‌کنند اما برخی‌ها در فضای مجازی بزرگ شدند و برخی‌ها این شرایط را ندارند تا اسم خود را در کانون توجهات قرار دهند.

او ادامه داد: استقلال با سه گل در بازی اول پیروز شد و دیروز نیز به سختی ملوان را شکست داد، تیم نباید در باد این بردها بخوابد. فعلا باید با بازیکنانی که داریم پیش برویم تا در ادامه بتوانیم بازیکنانی را بگیریم که اسکواد تیم را تقویت کنیم. البته باید گفت در حال حاضر، بازیکن خوبی وجود ندارد که بدون تیم باشد. بی پولی باعث اختلاف بین مدیر و مربی شده است و این بهترین بهانه برای نتیجه نگرفتن است. در بازی اول تلاش بچه‌ها خوب بود اما به مرور زمان بچه‌ها بی انگیزه می‌شوند.

او در مورد نیمکت استقلال و حضور جواد نکونام، کیانوش رحمتی، هاشم بیگ زاده، نوازی و هاشمی نسب و ... گفت: خیلی خوب است یک نیمکت قوی داشته باشیم و در دقیقه 90 به بعد می‌توانند گرم کنند و وارد زمین بشوند. (با خنده) واقعا شبیه به تیم‌های محلات شده‌ایم و آن وقت دم از حرفه‌ای گری می‌زنیم. همه تیم‌های ایران درجا می‌زنند و تیم‌های غرب و شرق آسیا دست نیافتنی شدند و طرفداران تیم‌های مختلف فقط به حواشی فوتبال دلشان خوش است.

موسوی در آستانه هزار گله شدن استقلال و اولین گلی که با پیراهن این تیم به ثمر رساند می‌گوید: خوشحالم اولین گل استقلال در لیگ برتر را زدم. آن زمان در طول فصل یک یا دو جام می‌گرفتیم و اکنون که در آستانه هزار گله شدن هستیم، تیم شرایط خوبی ندارد. در آن زمان در هر بازی هواداران 4 الی 5 گل از ما می‌خواستند و به دو گل هم راضی نبودند و ما را چپ چپ نگاه می‌کردند اما اکنون اوضاع خوب نیست و به نوعی نیست که انتظارات به خوبی برآورده نشود.

پیشکسوت استقلال در مورد موقعیت خوبی که هفته پایانی و در دیدار برابر ملوان از دست داد، گفت: از دست دادن فرصت جزئی از فوتبال است. من کلا ده دقیقه بازی کردم و از آن‌هایی که 80، 90 دقیقه بازی کردند باید انتظار داشت. توپ روی پای من جفت و جور نشد آن هم در آن زمین انزلی که اصلا خوب نبود. اگر تمام توپ‌های استقلال گل می‌شد، قهرمان جهان بود و از تیم‌هایی مانند بایرن مونیخ و بارسلونا بالاتر بود. ما دو گل زدیم و به فینال آسیا رفتیم و آنجا فرهاد، دین محمدی، نوازی و همه از من انتظار داشتند. در فینال بهترین بازی عمر خود را انجام دادم اما می‌گویند فلان توپ را خراب کرد، من گل‌های زیادی برای استقلال زدم از جمله گلی که منجر به قهرمانی شد اگر آن‌ها را نمی‌زدیم که اصلا قهرمان نمی‌شدیم.

موسوی در پایان در مورد دیدار استقلال برابر ملوان افزود: ملوان و استقلال کنونی با آن زمان خیلی تفاوت کرده‌اند. ملوان تیم سخت کوشی است و مقابل تیم‌های بزرگ، پرتلاش بوده است. آنها دیروز این را نشان دادند و حتی می‌توانستند دست پر از زمین خارج شوند. خدا را شکر که حسینی توانست آن پنالتی را مهار کند و برنده از زمین خارج شویم. هر چند که بازی را پیروز شدیم اما به نظر من تیم همچنان نیاز به تقویت دارد تا مسابقات را با روحیه بالاتری ادامه دهد.

دیدگاه‌ها