کد خبر : 1958562 | 27 مرداد 1402 ساعت 17:57 | 37.2K بازدید | 11 دیدگاه

اینزاگی: برای لوکاکو متاسفم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پیش از شروع فصل جدید از نحوه جدایی روملو لوکاکو ابراز تأسف کرد.

اینزاگی: برای لوکاکو متاسفم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در اولین بازی فصل جدید سری A فرداشب در سن سیرو میزبان مونزا خواهد بود.

اینزاگی در مورد حساس‌‌ترین اتفاق در نقل و انتقالات تابستانی اینتر که جدایی روملو لوکاکو بود صحبت کرد و از بابت نحوه جدایی این بازیکن ابراز تأسف کرد.

سیمونه اینزاگی درمورد شانس اینتر برای کسب قهرمانی فصل جاری سری A گفت: "گفتم رویای بزرگ ما کسب دومین ستاره برای هوادارانمان است. هدف ما کسب جام‌ها و انجام هر چه بیشتر بازی‌های ممکن است. می‌دانیم که مسیر دشواری خواهد بود، اما تمام تلاش خود را برای آن به کار می‌گیریم."

1911600

بولت سرشاخهاولین بازی فصل با حضور هواداران

بولت زیر مجموعهفردا مطمئناً هیجان‌انگیز خواهد بود. ما دوباره برای اولین بار پس از استانبول که فوق العاده بودند، طرفداران خود را خواهیم دید. نمی‌توانیم برای شروع صبر کنیم، امیدواریم که از راه درست فصل را شروع کنیم.

بولت سرشاخهلوکاکو

بولت زیر مجموعهمن قبلاً صحبت کرده‌ام و از او به خاطر آنچه سال گذشته انجام داد، تشکر می‌کنم. می‌دانید که او را می‌خواستم و در این فصل هم او را می‌خواستم. متاسفم که با توجه به استقبال خانواده اینتر از او همه چیز اینگونه تمام شد."

بولت سرشاخهخریدهای تابستانی

بولت زیر مجموعهآن‌ها بازیکنانی هستند که از لیگ‌های دیگر می‌آیند. مارکوس تورام کاملا ایتالیایی صحبت می‌کند. یان زومر یک بازیکن حرفه‌ای و عالی است. علاوه بر آن‌ها، ما خریدهای دیگری نیز انجام داده‌ایم که به ما امکان می‌دهد در هر بخش کامل باشیم. می‌دانیم که کمبود مدافع داریم و باشگاه برای این کار تلاش می‌کند.

بولت سرشاخهاحتمال جذب بازیکن جدید در خط حمله

بولت زیر مجموعه4 بازیکن در خط حمله داریم. در حال حاضر راضی هستم و امیدواریم فردا کمک زیادی به تیم کنند.

بولت سرشاخهگزینه بهترین مربی سال در کنار روبرتو دی‌زربی و لوچانو اسپالتی

بولت زیر مجموعهمن از این نامزدی‌ معتبر به همراه دو مربی بزرگ بسیار خوشحالم. باید این افتخار با کادرفنی و بازیکنان به اشتراک گذاشته شود.

بولت سرشاخهمارکو آرناتوویچ و مارکوس تورام

بولت زیر مجموعهآن‌ها بازیکنانی با ویژگی‌های متفاوت هستند. آرناتوویچ یک مهاجم اول با مشخصات فنی و تجربه است. تورام در سال‌های اخیر خیلی خوب عمل کرده است. از قبل به او علاقه‌مند بودیم. آن‌ها دو بازیکنی هستند که به خوبی در ترکیب ادغام می‌شوند.

بولت سرشاخهبنجامین پاوارد

بولت زیر مجموعهاو یک هدف است، اما تنها هدف اینتر نیست. ما به یک بازیکن مهم نیاز داریم. متئو دارمیان بازیکن مهمی است، اما در همه پست‌ها به رقابت نیاز دارم، چون رقابت‌ها فشرده خواهد بود.

دیدگاه‌ها