کد خبر : 1958583 | 27 مرداد 1402 ساعت 19:38 | 19.7K بازدید | 9 دیدگاه

انتقاد دروازه‌بان افسانه‌ای انگلیس از ولیعهد بریتانیا

پیتر شیلتون، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال انگلیس، از شاهزاده ویلیام درخواست کرده تا از تیم ملی زنان این کشور در فینال جام جهانی حمایت کند.

انتقاد دروازه‌بان افسانه‌ای انگلیس از ولیعهد بریتانیا

به گزارش "ورزش سه"، شاهزاده ویلیام در تعطیلات به سر می‌برد و در فینال جام جهانی زنان، جایی که انگلیس به مصاف اسپانیا می‌رود، حضور نخواهد داشت.

بانوان انگلیسی تابستان گذشته قهرمان اروپا شدند، اما قبلاً هرگز در فینال جام جهانی بازی نکرده بودند.

تیم ملی مردان انگلیس در سال 1966 زمانی که جف هرست مقابل آلمان غربی در ومبلی هت‌تریک کرد، مدال طلا را به دست آوردند؛ این کشور از آن زمان تاکنون مدال طلای جام جهانی را نداشته است.

پیتر شیلتون به مدت 20 سال بازیکن تیم ملی انگلیس بود و 125 بازی برای سه شیرها انجام داد. او از اولویت‌های شاهزاده بریتانیا ناراضی است.

1911638

شیلتون به جی‌بی‌نیوز گفت: "به نظرم او نباید در اواسط جام جهانی به تعطیلات برود، مخصوصاً وقتی اوضاع برای انگلیس خیلی خوب پیش رفته است."

ویلیام علاوه بر وظایفش به عنوان ولیعهد، رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) نیز هست.

شیلتون ادامه داد: "وقتی ما برای فینال آماده می‌شویم، او باید در بهترین مکان بنشیند. او باید آنجا باشد."

پیتر شیلتون در سه جام جهانی برای انگلیس بازی کرد و در سال 1990 به عنوان به مقام چهارم رسید. در خارج از انگلیس، او را شاید بیشتر به عنوان دروازه‌بانی می‌شناسند که گل «دست خدا» را از دیه‌گو مارادونای فقید در جام جهانی 1986 دریافت کرد.

شیلتون سه سال پیش در مصاحبه‌ای گفته بود: "من همیشه به عنوان یک بازیکن به او احترام می‌گذاشتم، او بازیکن فوق العاده‌ای بود اما فوتبال چیزی فراتر از این است."

دیدگاه‌ها