کد خبر : 1958636 | 27 مرداد 1402 ساعت 23:41 | 19.4K بازدید | 19 دیدگاه

لاف‌‌زنی تاتنهام: نیازی به جانشین برای کین نیست!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، در نشست خبری پیش از دیدار با یونایتد گفت تیمش به جذب جانشین هری کین نیازی ندارد و در واقع با ترافیک بازیکن روبرو است.

لاف‌‌زنی تاتنهام: نیازی به جانشین برای کین نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام فردا در خانه‌اش در هفته دوم لیگ برتر به مصاف منچستریونایتد می‌رود. شاگردان پوستکوگلو در هفته اول مقابل برنتفورد به تساوی 2-2 رسیدند و جای خالی هری کین را احساس کردند.

سرمربی تاتنهام امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل یونایتد مشکلات خط حمله تاتنهام در غیاب هری کین را رد کرد و گفت بعید می‌داند تیمش در ادامه تابستان برای جذب مهاجم با هدف پر کردن جای خالی هری کین اقدام کند. او حتی گفت که در تیمش با ترافیک بازیکن روبرو است و نیازی به خرید تازه احساس نمی‌کند.

پوستکوگلو در نشست خبری خود گفت: "ما همین حالا بازیکن زیاد داریم و با ترافیک فوتبالیست روبرو هستیم. تیمی که همین حالا یک لیست بلندبالا دارد نمی‌تواند به جذب بازیکن ادامه بدهد".

1911737

سرمربی تاتنهام در پاسخ به سوالی درباره احساس شدن جای خالی هری کین گفت: "همین‌طور که گفتم ما خیلی بازیکن داریم و این روی بازی بچه‌ها و حتی در تمرین‌ها تاثیر می‌گذارد. چون هر بازیکنی دوست دارد بیشتر بازی کند و وقتی با ترافیک بازیکن در تیم مواجه می‌شود روحیه‌اش را از دست می‌دهد و نگران می‌شود. مسئله این نیست که نبود یک بازیکن چه تاثیری روی تیم می‌گذارد. تمرکز ما در حال حاضر کم کردن از لیست است. اگر موفق بشویم و زمان باقی مانده باشد به بقیه‌اش فکر می‌کنیم".

پوستکوگلو در ادامه صحبت‌هایش با خبرنگاران گفت: "ما شرایط تیم را روز به روز بررسی می‌کنیم. هنوز دو هفته از بازار تابستانی باقی مانده و به زودی شاهد تغییراتی در تاتنهام خواهید بود".

خبرنگار دیگری دوباره درباره هری کین پرسید و گفت آیا جذب جانشین برای او اولویت تاتنهام نیست؟ پوستکوگلو در پاسخ گفت: "نه لزوما. می‌دانم که خیلی‌ها همیشه نوک خط حمله را می‌بینند و به بقیه پست‌ها توجهی ندارند، ولی ما مدتی است که برای این پست برنامه داریم. اگر بخواهیم بازیکن جدید بگیریم در پست‌های دیگر نیاز به تقویت داریم مثل دفاع و هافبک".

دیدگاه‌ها