کد خبر : 1958665 | 28 مرداد 1402 ساعت 09:59 | 22.6K بازدید | 15 دیدگاه

فرار اوت‌انداز از دست ارسلان مطهری! (عکس)

مدافع ملوان خوش شانس بود که در صحنه برخورد با مهاجم استقلال مصدومیت جدی پیدا نکرد.

فرار اوت‌انداز از دست ارسلان مطهری! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی در حالی مقابل استقلال با یک گل مغلوب شد که عملکرد دفاعی بهتری نسبت به نخستین بازی فصل مقابل ذوب‌آهن داشت و با نمایش منسجم در عقب زمین که میلاد باقری نیز به این جمع اضافه شده بود، بارها از حملات جدی آبی‌ها روی دروازه خودی جلوگیری کرد که در نهایت یک ضربه کرنر مقاومت آنها را شکست.

شاگردان مهدی تارتار با وجود نمایش شایسته‌ای که مقابل استقلال داشتند و حملات خطرناکی به وجود آوردند، در عقب زمین یک تغییر داشتند و اضافه شدن میلاد باقری به جای محمدرضا خانزاده کاری کرد تا نسبت به دیدار با ذوب‌آهن بهتر کار کنند و غیر از یک ضربه شروع مجدد، اجازه گلزنی به حریف خود را ندهند.

1911812

میلاد باقری که تجربه حضور در استقلال را دارد، در جدال با تیم سابقش در کنار نمایش موثر در فاز دفاعی با دفع توپ و برتری در نبردهای هوایی، در پرتاب اوت هم روی دروازه آبی‌ها خطرناک ظاهر شد که توپ‌های فرستاده شده توسط او مورد استفاده قرار نگرفت.

این مدافع که پس از نیم‌فصل حضور در شمس‌آذر و تجربه قهرمانی لیگ یک و صعود به لیگ برتر به ملوان اضافه شد، در نخستین بازی ثابت خود برای این تیم نمایش موثری داشت و البته خوش‌شانس بود که در یک برخورد با ارسلان مطهری، کف استوک مهاجم استقلال روی بدن او فرود نیامد.

دیدگاه‌ها