کد خبر : 1958812 | 29 مرداد 1402 ساعت 03:40 | 48.6K بازدید | 12 دیدگاه

تصمیم شوکه‌کننده: پیشنهاد تمدید به مدافع یونایتد

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد یک‌ساله را به جانی اوانز، مدافع ایرلندی، بدهد.

تصمیم شوکه‌کننده: پیشنهاد تمدید به مدافع یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، اوانز در پایان فصل گذشته و با اتمام مهلت قراردادش با لسترسیتی از این باشگاه جدا شد و تصمیم گرفت بار دیگر در تمرینات منچستریونایتد شرکت کند.

او قراردادی یک‌ماهه با این باشگاه به امضا رساند تا بتواند در اردوی پیش فصل و دیدارهای تدارکاتی به میدان برود و حالا به نظر می‌رسد که عملکرد خوبش توانسته نظر اریک تن‌هاخ را جلب کند.

روزنامه انگلیسی سان خبر داده که این مدافع سابق لسترسیتی پیشنهاد تمدید قراردادش به مدت یک سال را دریافت کرده و از نظر تن‌هاخ، او شخصیت بسیار بزرگی دارد که می‌تواند الگوی خوبی برای بازیکنان جوان این تیم باشد. 

1912018

این بازیکن محصول آکادمی یونایتد است و پیش از پیوستن به وست برومویچ در سال 2015 در 198 بازی با پیراهن شیاطین سرخ به میدان رفته است. او همچنین سه قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان، دو قهرمانی در جام اتحادیه و سه قهرمانی در سوپرجام را با این تیم در کارنامه دارد.

اگر اوانز قراردادش را با یونایتد امضا کند، شرایط هری مگوایر از این هم بدتر خواهد شد چون در آن صورت به گزینه پنجم حضور در خط دفاعی این تیم پس از رافائل واران، لیساندرو مارتینز، ویکتور لیندلوف و این خرید جدید تبدیل می‌شود و شاید در این صورت به ترک اولدترافورد رضایت دهد.

دیدگاه‌ها