کد خبر : 1958946 | 29 مرداد 1402 ساعت 05:38 | 52K بازدید | 54 دیدگاه

شکایت النصر از اکانت توئیتری بخاطر کلمه زباله!

باشگاه النصر بخاطر به کار بردن کلمه زباله، از یک اکانت توئیتری شکایت کرد.

شکایت النصر از اکانت توئیتری بخاطر کلمه زباله!

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید رقابت های لیگ عربستان برای النصر خوب آغاز نشده است. هم تیمی های رونالدو در هفته نخست برابر الاتفاق تن به شکست دادند و جمعه شب نیز در دیدار خانگی مقابل التعاون با 2 گل مغلوب حریف خود شدند.

نتایج این تیم در هفته های ابتدایی دور از انتظار بوده و آنها از هم اکنون 6 امتیاز از رقبای قدرتمند خود یعنی الاتحاد و الاهلی عقب افتاده اند و با هزینه های سرسام آوری که مدیران باشگاه به لطف صندوق سرمایه گذاری عربستان داشته اند، این دو شکست باعث یأس و ناامیدی هواداران شده است.

1911766

اما در این میان، النصر با طرح یک شکایتی عجیب، در کانون توجهات قرار گرفته است. جایی که اقدام تیم حقوقی زردپوشان شهر ریاض منجر به تمسخر دیگر رقبا شده است.

داستان از این قرار است که یک اکانت توئیتری معروف عربستانی پس از شکست النصر برابر التعاون، در توئیتی نوشت: النصر برای سازماندهی، نیازی به یک صندوق سرمایه گذاری ندارد، بلکه نیازمند یک صندوق زباله است که در آن پرتاب شود.

1912386

این توئیت با واکنش های فراوانی در فضای مجازی همراه شد و کاربران هوادار النصر با هجوم به این اکانت توئیتری، واکنش شدیدی به این موضوع داشتند و بسیاری از طرفداران النصر، این توئیت را یک توهین بزرگ به تیم مورد علاقه خود می دانستند.

پس از این موضوع، باشگاه النصر اعلام کرد که بابت توئیت توهین آمیزی که منجر به ناراحتی هواداران این تیم شده، از صاحب این اکانت شکایت کرده است. اتفاقی که در نوع خود عجیب به نظر می رسد و مالک این اکانت نیز پس از افزایش حساسیت ها، توئیت خود را پاک کرد.

دیدگاه‌ها