کد خبر : 1958989 | 29 مرداد 1402 ساعت 10:49 | 44.1K بازدید | 10 دیدگاه

خشم مربی معروف: عوضم کنید، راحت شوید!

لوران بلان، سرمربی لیون، پس از شکست تیمش برابر مون پولیه از سوالات خبرنگاران عصبانی شد.

خشم مربی معروف: عوضم کنید، راحت شوید!

به گزارش "ورزش سه"، لیون شب گذشته در هفته دوم از رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف مون پولیه رفت و با نتیجه 1-4 برابر این تیم شکست خورد. 

این نتیجه در حالی به دست آمد که بسیاری منتظر پیروزی لیون در این دیدار بودند اما شاگردان بلان نتوانستند نمایش خوبی را ارائه کنند و به راحتی در برابر حریف به زانو در آمدند. 

این شکست سنگین باعث شد که خبرنگاران پس از پایان بازی با سوالات بسیاری مواجه شود و وقتی از او درباره ادامه پنجره نقل و انتقالات و خریدهای بیشتری که لیون به آن‌ها نیاز دارد پرسیده شد، عصبانیت او به صورت کامل مشخص شد. 

1653029

بلان در پاسخ به این سوال به پرایم ویدئو گفت: «بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در 31 آگوست چیزی نیست که ما به آن فکر کنیم. ما دو ماه و نیم فرصت داشتیم که خریدهای لازم را انجام دهیم اما شرایط همین است. 

من علاقه‌ای ندارم درباره این موضوع صحبت کنم. من دوست دارم درباره تیم خودم حرف بزنم. چه چیزی را تغییر خواهم داد؟ ما نیاز به تغییر مربی داریم. تغییر لوران بلان؟ چرا که نه؟ این حرف شماست، نه؟ اما من نمی‌خواهم بروم، فقط چون شما از من سوال کردید دارم درباره تغییر مربی حرف می‌زنم. 

من تیم بسیار خوب و با کیفیتی در اختیار دارم اما اگر تیم من در بازی امشب با کیفیت بود، پس باید بگوییم که مون پولیه از حضور بازیکنانی با کیفیت خیلی بالا بهره می‌برد که این نتیجه را گرفت.»

دیدگاه‌ها