کد خبر : 1959003 | 29 مرداد 1402 ساعت 12:35 | 39.2K بازدید | 18 دیدگاه

همه چیز خوب پیش می‌رود

اینتر توافق با ستاره بایرن را تایید کرد

جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وگوها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.

اینتر توافق با ستاره بایرن را تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین پاوارد از اواخر فصل گذشته به مدیران بایرن مونیخ اعلام کرده بود که دیگر تمایلی به ادامه حضور در این تیم ندارد.

قرارداد او با بایرن در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و مدیران این باشگاه هم تصمیم گرفتند به جای از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد، سودی از فروشش به دست آورند و به همین دلیل به او قول دادند که با پیشنهادی که برایش ارائه شد موافقت کنند.

1909590

اما این اتفاق تا به حال رخ نداده و این موضوع باعث ناراحتی شدید این بازیکن شده است. منچستریونایتد به صورت جدی به دنبال جذب او بود، اما موفق به انجام این کار نشد و حالا نوبت به اینتر رسیده است. 

در حالی که رسانه‌های آلمانی خبر از رد دومین پیشنهاد اینتر توسط بایرن داده اند، به په ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، به گاتزتا دلو اسپورت گفت که مذاکرات با بایرن در مسیر درستی قرار دارد.

1879320

او تایید کرد که پاوارد نزدیک تر از همیشه به اینتر است: «پاوارد؟ به توافق نزدیک شده‌ایم و مذاکرات با بایرن در مسیر خوبی است. تمایل خود بازیکن پیوستن به اینتر است که فاکتور کلیدی محسوب می‌شود. هیچ چیز مهمتر از خود بازیکن نیست و او می‌خواهد به اینتر بیاید. البته بایرن چون نیاز به جذب جانشین برای پاوارد دارد، فعلا انتقال به تعویق افتاده اما گفت‌وگوهای بسیار مثبتی با آن‌ها داشته‌ایم و من خوشبین هستم.»

به نظر می‌رسد که تا قبل از اتمام مهلت نقل و انتقالات (یازده روز دیگر)، انتقال ستاره فرانسوی به نایب قهرمان اروپا قطعی خواهد شد.

دیدگاه‌ها