کد خبر : 1959013 | 29 مرداد 1402 ساعت 13:01 | 21.5K بازدید | 11 دیدگاه

علی عدنان و فهد طالب در لیست سرمربی اسپانیایی

دو عراقی لیگ ایران به تیم ملی دعوت شدند

دو بازیکن عراقی شاغل در لیگ ایران در لیست جدید تیم ملی کشور خود نام شان دیده می شود.

دو عراقی لیگ ایران به تیم ملی دعوت شدند

به گزارش "ورزش سه"، خسوس کاساس سرمربی اسپانیایی تیم ملی عراق لیست 23 نفره خود برای فیفادی شهریور ماه را اعلام کرد که در این فهرست دو بازیکن عراقی شاغل در لیگ ایران هم دیده می‌شوند.

علی عدنان کاپیتان باتجربه عراقی ها که در عضویت مس رفسنجان قرار دارد، یکی از این نفرات است. این مدافع چپ پا و باتجربه که سابقه حضور در لیگ‌های اروپایی از جمله ایتالیا، روسیه و ... را در کارنامه دارد، حالا در لیست جدید تیم ملی کشور خود قرار گرفته است.

همچنین فهد طالب دروازه بان عراقی نفت آبادان نیز یکی از سه گلر دعوت شده به تیم ملی کشور خود است.

1912524

علی عدنان و فهد طالب بعد از برگزاری رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر، ایران را به مقصد عراق ترک می‌کنند تا خود را به خسوس کاساس سرمربی اسپانیایی معرفی کنند و کارشان را جلو ببرند.

عراقی‌ها برای تورنمنت چهارجانبه تایلند آماده می‌شوند؛ تورنمنتی که با حضور عراق، تایلند، هند و لبنان برگزار می‌شود و اولین بازی سبزپوشان غرب آسیا مقابل هند است.

در فهرست اعلام شده از سوی کاساس نفرات نام آشنایی مثل بشار رسن ستاره سابق پرسپولیس و ایمن حسین که بحث‌هایی درباره حضورش در ایران نیز بود و منتفی شد، حضور دارند. ضمن اینکه خبری از دعوت صفا هادی هافبک تراکتور و علاء عباس مهاجم نساجی و همچنین سایر عراقی‌های شاغل در لیگ برتر ایران به تیم ملی نیست.

دیدگاه‌ها